کد خبر: ۴۱۰۶۶۹
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸

لیلا اوتادی، شقایق فراهانی و پژمان بازغی با «افسونگر» می‌آیند+عکس

فیلم سینمایی «افسونگر» به کارگردانی حسین تبریزی و بازی پژمان بازغی، لیلا اوتادی و شقایق فراهانی از هفته اول دی‌ماه در سینماهای کشور اکران می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : «افسونگر» به نویسندگی و کارگردانی حسین تبریزی و تهیه‌کنندگی سید مسعود اطیابی از هفته نخست دی‌ماه در سراسر کشور روی پرده سینماها خواهد رفت.

به گزارش خبرآنلاین، پژمان بازغی، لیلا اوتادی، نیلوفر شهیدی، تیرداد کیایی، نگار فروزنده و شقایق فراهانی، سیاوش تهمورث، نعیمه نظام‌دوست، امیر نوری، سعید داخ و داود شیرعلی از بازیگران این فیلم هستند.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از: حسین تبریزی، مصطفی علمی‌فرد و سید مسعود اطیابی (سرمایه گذاران)، افشین علیزاده و هوشنگ غفوری (مدیران فیلمبرداری)، وحید سلطانی (مدیر صدابرداری)، روزبه کلباسی (تدوین)، شهرام خلج (طراح چهره‌پردازی)، سیدمحمود موسوی‌نژاد (مدیر صداگذاری)، مسعود سخاوت‌دوست (آهنگساز)، احمدرضا حجارزاده و الهه حاجی‌زاده (روابط‌عمومی).

در خلاصه داستان این فیلم آمده که شایان (پژمان بازغی) وکیل‌مدافعی که در اکثر پرونده‌های قضایی پیروز است، در آخرین پرونده‌اش سعی دارد موضوع را پیچیده‌تر کرده تا منافع بیش‌تری به دست آورد اما با ورود رویا (شقایق فراهانی) که به عقد موقت شایان درآمده، اتفاقاتی در زندگی خصوصی‌اش می‌افتد که او را دچار دوگانگی می‌کند و اعتبار کار و زندگی‌اش در معرض فروپاشی قرار می‌گیرد.

فیلم سینمایی افسونگر با سرگروه ماندانا اکران خواهد شد.

پخش این فیلم سینمایی بر عهده موسسه سینمایی راه عرفان (محسن مسافرچی) است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین