کد خبر: ۴۱۱۶۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷

ورود کمیسیون امنیت ملی به موضوع تمدید قانون تحریم‌های ایران

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که این کمیسیون در جلسه ای با حضور اعضای تیم مذاکره کننده به بررسی موضوع تمدید قانون تحریم های ایران توسط آمریکا خواهد پرداخت.
آفتاب‌‌نیوز :
سیدحسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس طبق روال گذشته و به عنوان کار تخصصی این کمیسیون جلسه‌ای با حضور اعضای تیم مذاکره کننده و دستگاه دیپلماسی برای بررسی تمدید قانون تحریم های ایران توسط آمریکا برگزار می کند.

وی گفت: در این جلسه بررسی می‌شود که چرا این اتفاق افتاده، در حالی که توافق چیز دیگری بود. همچنین تاکتیک بعدی دستگاه دیپلماسی بعد از این تحریم ها و اقدامات پیش بینی شده نیز مورد رسیدگی قرار می گیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
navid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
0
1
امیدوارم مجلسیون عزیز احساساتی نشده و در تله جمهوری خواهان، صهیونیست ها و عربستان گرفتار نشوند. بدون شک طیف تندرو حاکم در آمریکا خواهان رفع تنش با ایران نیستند و بر همین اساس تمایلی به استوار شدن برجام ندارند. اما در نهایت تیز هوشی هزینه ای هم نمی خواهند پرداخت کنند. بدون شک اسرائیل و عربستان منتظر عکس العمل احساسی و چکشی از سوی ایران هستند. به اعتقاد من باید سیاسی کرده و به بستن قراردادها با اروپایی ها و چین و روسیه با شدت تمام تر ادامه دهیم. این کار باعث می شود فعالان اقتصادی آمریکا از درون فشار بیاورند وقتی ببینند سیاستمدارانشان روی کاغذ برنده اند، اما در عمل قرارداد ها را دیگر کشورها یکی پس از دیگری با ابران امضا می کنند. وقتی سرمایه و پول اروپایی ها و دیگر کشورها در ایران زمین گیر شود و به اصطلاح نمک گیر شوند، آن وقت ایران هم قدرت مانور بیشتری خواهد داشت
navid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
0
1
کاش یک نظر سنجی اینترنتی بگذارید تا نظر مردم را هم جویا شوید. صدا و سیما که برای خودش برید و دوخت
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین