کد خبر: ۴۱۱۹۷۶
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی: سامانه اس۳۰۰ کاملا به ایران تحویل داده شد/ روسیه به تمام تعهدات خود در اجرای قرارداد عمل کرد

با توجه به اجرای کامل قرارداد سامانه اس 300 از سوی روسیه، دیگر ضرورتی برای پیگیری شکایت ایران برای تأخیر در ارائه این سامانه وجود نداشت.
آفتاب‌‌نیوز : سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: تمام اجزای سامانه اس۳۰۰ کاملا به ایران تحویل داده شد، البته همکاری های پشتیبانی فنی از سامانه اس ۳۰۰ هنوز میان ایران و روسیه ادامه دارد.

سیدحسین نقوی حسینی در گفت وگو با خانه ملت، از تحویل کامل سامانه پدافند هوایی اس300 از سوی روسیه به کشورمان خبر داد و گفت: پروژه اس 300 با تمام فرا و نشیب خود در نهایت عملیاتی شده و این سامانه به کشورمان منتقل شد و در حال حاظر جمهوری اسلامی دارای این فناوری و تکنولوژی پدافند هوایی است.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: البته همکاری های پشتیبانی فنی از سامانه اس 300 هنوز میان ایران و روسیه ادامه دارد.

وی گفت: با توجه به اجرای کامل قرارداد سامانه اس 300 از سوی روسیه، دیگر ضرورتی برای پیگیری شکایت ایران برای تأخیر در ارائه این سامانه وجود نداشت.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، ادامه داد: خوشبختانه با جزء قرارداد اس300، روابط خوبی میان ایران و روسیه در حوزه تعاملات تسلیحاتی صورت گرفته است .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین