کد خبر: ۴۱۲۰۳۱
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶

حقوق تمامی کارمندان و کارگران براساس ۲ سال آخر خدمت محاسبه می‌شود

رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه گفت: حقوق تمامی کارمندان و کارگران براساس ۲ سال آخر خدمت محاسبه می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان و رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه در گفت‌وگو با فارس، در تشریح نشست امروز عصر کمیسیون متبوعش اظهار داشت: اخیراً خبری کارمندان کشوری، لشکری و تأمین اجتماعی را نگران کرده است مبنی بر اینکه برخی قوانین وجود داشت که حقوق‌ها براساس میانگین 5 ساله پایان خدمت محاسبه شود.

وی افزود: امروز کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه، مصوبه‌ای داشت که بر اساس آن در صورتی که نرخ رشد حقوق و دستمزد اعلام شده بیمه‌پردازان صندوق‌های تأمین اجتماعی لشکری و کشوری در دو سال آخر خدمت آنها بیش از نرخ رشد طبیعی دستمزد بوده و با سال‌های قبل سازگار نباشد، مشروط به آنکه افزایش دستمزد به دلیل ارتقای شغل و تغییر کارگاه نباشد، صندوق‌های مذکور علاوه بر دریافت مابه‌التفاوت میزان کسور سهم کارفرما و کارگر به نسبت دستمزد واقعی و دستمزد اعلام‌شده سال‌های قبل از کارفرمای دیگر خسارت وارده به صندوق‌ها را بر اساس آیین‌نامه‌ای که توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سازمان تهیه و به تصویب هیأت وزیران می‌رسد،‌ از کارفرمایان اخذ خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۶
مورچه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
0
0
بازم خداروشکر مارو که سرسال تسویه میکنن و فقط همکارای کارگرمون که پولی داشته باشن بزارن سر هم یه جشن ۵ نفره میگیرن
دیگه هیچی نمیگم
امضا
کارگر قرارداد موقت وزارت محترم شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
0
2
لطفا جملات را کامل بنویسید حقوق بازنشستگی کارمندان و کارگران براساس حقوق 2 سال اخر خدمت محاسبه میگردد . باتشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
0
0
تضییع حق مردم در تامین اجتماعی موج می زند
محمدمهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
0
0
با سلام نمایندگان محترم بیمه تامین اجتماعی ایا مگر با 21 سال سابقه نباید حقوق کامل 30 روز را بدهند چرا سازمان تامین اجتماعی حقوق را برمبنای 21 سال سابقه باسن 64 سال همان 21 روز را حساب میکنند مگر نباید بیست سال سابقه با سن 61 سال حقوق را 30 روزه محاسبه کنند ریاست محترم سازمان تامین اجتماعی ایران ما باید دادمان را نزد کی ببریم بعد میگویند فلانی را لعنت نکنید
ناشناس
|
United States of America
|
۰۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
1
0
در حال ن حاضر که برای کارمندان براساس سه سال آخر خدمت و آن هم هر جور که سازمان بازنشستگی بخواهد برای کارمندان حساب می کند و کسی هم به فریاد کارمندان نمی رسد تا به حرف کارمند جماعت گوش دهند . حالا این آقای نماینده و وزیر اسبق اعلام می کنند که بر اساس 2 سال آخر خدمت محاسبه می کنند که حرف جدیدی است . هر وقت یک بحث را راه می اندازند برای محک زدن جامعه است و بعد که عکس العملی جدی ندیدند همان کار را می کنند . پس احتمال 5 سال بسیار زیاد است .
محمد سیعیدی از شهرستان شاهرود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
0
0
اینکه میگن دو سال اخر اینطوری نیست من حقوقم رو بر اساس پنج سال محاسبه کردن در صورتی که افزایش حقوق من براساس تغییر جایگاه سازمانی و ادتغاء شغلی بوده متاسفانه هیچ توجهی به بخشنامه نمی شود و تمام مدارک ها رو مستند اراعه کردم ولی جواب درستی به من ندادن از شما خواهش میکنم به کار من رسیدگی بشه پیگیری فرمایید مدت سیزده ماهه هنوز من حد اقل حقوق میگیرم ومهندس مملکت هستم خواهشمندم
به شکایت من رسیدگی کنید ممنونم .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین