کد خبر: ۴۱۲۵۹۳
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲

کواکبیان:علی آقای مطهری خواست خیلی دموکرات باشد/من توهم توطئه ندارم/مجلس ششم تکرار نمی‌شود

عضو فراکسیون امید که از تأخیر در تذکر شفاهیش گله‌مند بود، این اتفاق را ناشی از تلاش مطهری برای دموکرات نشان دادن خود دانست و ضمن حمایت از محمود صادقی و فراکسیون امید گفت:هیچ وقت نمی‌خواهیم مجلس ششم تکرار شود.
آفتاب‌‌نیوز : مصطفي كواكبيان نماينده مردم تهران در مجلس دهم، در جلسه علني چهارشنبه-17 آذر- فرصت يافت تا در تذكر شفاهي به بيان نظراتش بپردازد، فرصتي كه از نگاه كواكبيان دير به نامش ثبت شد.

به گزارش خبرآنلاين، اين نماينده مجلس دهم در انتقاد از به تأخير افتادن زمان بيان تذكر شفاهيش، گفت: من متعجبم كه چرا به من وقت داده شد، احتمالا ديگر نمي توانستند،‌چون سه روز است كه اين موضوع را عقب انداختند.من توهم توطئه ندارم. من از صبح در نوبت بودم، علي آقاي مطهري براي آنكه خواست خيلي دموكرات باشد به من وقت ندادند. چون عليه يكي از دوستان ما آقاي صادقي حرف هاي نادرستي زده شد.

وي در دفاع از محمود صادقي افزود: «ولا تقربوا الصلاة وانتم سكاري»، آن قسمت «انتم سكاري» را گرفته اند و «ولا تقربوا الصلاة»را رها كرده اند. حالا اين حرف هايم را حساب نكنيد و بگذاريد تذكر دو دقيقه اي خودم را بگويم آقاي مطهري.

مطهري در پاسخ به كواكبيان گفت: البته حرف شما موجب شد براي بنده حق ماده 79 ايجاد كنيد- كه پاسخ شما را بگويم- اما فعلا ميگذريم.

كواكبيان پس از اين جمله مطهري از او تشكر كرد و سرانجام به تذكر شفاهيش آن هم با رنگ و بوي سياسي پرداخت: تذكر سياسي من اين است كه برخي در فضاي مجازي نسبت به عملكرد اصلاح طلبان مجلس دهم و فراكسيون اميد حرف و حديث هايي مطرح ميكنند كه بنده به عنوان كوچكترين اين فراكسيون ميگويم كه ما قطعا در زميني كه ديگران بخواهند براي ما طراحي كنند،‌بازي نخواهيم كرد. قطعا از حقوق نمايندگان و جايگاه مجلس دفاع ميكنيم. اما هيچ وقت نميخواهيم مجلس ششم تكرار شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین