کد خبر: ۴۱۲۵۹۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳
حاشیه‌های صحن علنی مجلس شورای اسلامی

انتقاد مطهری از طولانی‌شدن نطق عضو جبهه پايداری: آقایان علما و اینگونه‌صحبت کردن؟! /نجیب فرض‌کردن آمریکا خوش‌خیالی‌ست

علی مطهری که در غیاب لاریجانی ریاست جلسه علنی را برعهده داشت، در برابر نطق طولانی یک از روحانیون مجلس، از او انتقاد کرد و گفت: از آقایان علما این گونه صحبت کردن بعید است.
آفتاب‌‌نیوز :
علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در جلسه علنی چهارشنبه- 17 آذر- مجلس درنطق میان دستور خود ضمن تبریک روز دانشجو که یادآور مبارزه بی امان با سلطه مستکبران و فریاد بلند ظلم ستیزی و حق جویی دانشجویان ماست،گفت: امروز دوخطر جنبش دانشجویی را تهدید می کند؛یکی مصادره جنبش دانشجویی با نگاه ابزاری به آنها که سوگمندانه باید گفت برخی صرفا دانشجو را سیاهی لشگر احزاب و جریانات سیاسی می خواهند و نگاه انقلابی نماها،لیبرال های وطنی و شیفتگان غرب به دانشجو و دانشگاه صرفا نگاه ابزارگرایانه است که باید در مقابل آن ایستاد.

به گزارش آفتاب‌نیوز، وی در ادامه با عنوان اینکه دانشجو افسر میدان سیاست است و نه سرباز،به خطر دوم اشاره و بیان داشت: انحراف این جنبش از پرسشگری و مطالبه جویی است که پرت کردن حواس دانشجویان از مطالبه گری، شگردی است که برخی تردستان میدان سیاست برای فرار از پاسخگویی به آن متمسک شده اند و برجسته سازی مسائل حاشیه ای و پررنگ کردن امور فرعی در این راستا ارزیابی می شود.

وي افزود: برجام نشان داد بدعهدی در ذات آمریکا و غرب نهفته و خوش خیالی است که اگر تصور کنیم عنصر بدعهد صرفا آمریکا است و سایر شرکای آنها موجوداتی نجیب هستند.

پس از پايان نطق سليمي، علي مطهري كه رياست جلسه را برعهده داشت، از طولاني شدن نطق اين عضو جبهه پايداري انتقاد كرد: ضمنا آقاي سليمي يك دقيقه و 20 ثانيه اضافه صحبت كردند،‌از آقايان علما يك مقدار اين گونه صحبت كردن بعيد است.

منبع: خبرآنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
0
10
شمام با این تیتر تون
بالاخره معلوم نیست خواستید خبر نطق نماینده مجلس رو انتشار بدین یا تذکر مطهری رو به نماینده مجلس
بنیامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
1
1
من با آقای لاریجانی اختلاف نظر زیادی دارم اما قبول کنید از 289 نماینده حال حاضر مجلس تنها آقای لاریجانی هستند که قدرت ریاست و پیش بردن جلسات مجلس را دارند
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
3
2
بسیار سایت زردی دارید. منتظرید تا آیت الله علم الهدی و آیت الله مصباح و علی مطهری حرفی بزنند و شما هم سریع تیترش کنید، حالا هر چی هم گفتند، گفتند! نمونه واضح هم همین خبر کلام گهربار (!) جناب مطهری.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین