کد خبر: ۴۱۲۹۴۵
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱
با دریافت نسخه ۳.۱۵

با ۳+۲ ویژگی فوق‌العاده تلگرام در به‌روزرسانی جدید آشنا شوید

تلگرام بار دیگر در به روز رسانی جدید خود امکاناتی قابل توجه، از جمله «سنجاق کردن» را به پیام رسان محبوبش اضافه کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
اگر شما هم مانند میلیون ها ایرانی دیگر از کاربران فعال پیام رسان تلگرام باشید حتما با تعداد زیادی از افراد به صورت خصوصی یا گروهی در تماس هستید. اما مسئله این است که از تمام مخاطبان و گروه هایتان، برخی از آنها همچون مادر، همسر یا گروه کاریتان مهمتر از بقیه اند و نیاز دارید که دم دست باشند.
به گزارش خبرنگار «پارسینه»، «سنجاق کردن» یا پین کردن مخاطبان و گروه ها قابلیتی است که در نسخه ۳.۱۵ تلگرام عرضه شده است و به شما اجازه می دهد تا ۵ گفتگو را در ابتدای فهرست گفتگوهایتان سنجاق کنید تا لازم نباشد هر بار در میان تعداد زیاد کانال ها و مخاطبان دنبالشان بگردید. علاوه بر این ۵ مورد، می توانید ۵ گفتگوی محرمانه (Secret Chat) را هم سنجاق کنید.

با ۳+۲ ویژگی فوق‌العاده تلگرام در به‌روزرسانی جدید آشنا شوید

برای سنجاق کردن گفتگوی مورد نظر کافی است انگشتتان را چند ثانیه روی آن نگه دارید و سپس گزینه Pin (پین) را انتخاب کنید. اگر از دستگاه های اپل استفاده می کنید می توانید با حرکت جارویی به سمت چپ به گزینه پین دسترسی پیدا کنید.

ویژگی قابل توجه دیگری که به تلگرام اضافه شده، یکپارچگی آن با سیستم IFTTT یا «اگر این پس آن» است. این سرویس بدین صورت کار می کند که ابزارهای مختلف آنلاین را به هم پیوند می دهد می توانید با چند کلیک ساده، کارهای متفاوتی انجام دهید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین