کد خبر: ۴۱۲۹۸۸
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸

یادداشت مدیر اروپایی از یک اتفاق اقتصادی ایران

رییس کل گمرک بلغارستان خطاب به رییس کل گمرک ایران پس از بازدید از سامانه جامع گمرکی و پنجره واحد تجارت فرامرزی در ایران یادداشت رسمی نوشت.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روزالیا دیمیتروا رییس کل گمرک بلغارستان یک ماه پیش به ایران آمد و مذاکرات فشرده ای با دکتر مسعود کرباسیان رییس کل گمرک ایران داشت که امضای یک یادداشت تفاهم همکاری های گمرکی در خصوص توسعه و تسهیل تجارت و رفع موانع ترانزیتی حاصل این مذاکرات بود .

رییس کل گمرک بلغارستان در مدت حضور خود در تهران بازدیدی هم از سامانه جامع گمرکی و پنجره واحد تجارت فرامرزی در گمرک داشت و از نزدیک با فرآیند الکترونیکی شدن گمرک ایران و نحوه انجام تشریفات گمرکی در ایران آشنا شد.

روزالیا دیمیتروا پس از بازگشت به کشورش در یادداشتی رسمی ارزیابی خود از ملاقات با دکتر کرباسیان و بازدید از سامانه جامع گمرکی و پنجره واحد تجارت فرامرزی را ابراز نمود که این یادداشت و تشکرنامه، هفته گذشته رسما از طرف سفیر تام الاختیار کشور بلغارستان تقدیم حسین کاخکی مدیر کل دفتر همکاری های بین الملل گمرک شد که بخشی از این یادداشت بدین شرح است:

طی بازدید از گمرک ایران به این نتیجه رسیدم که گمرک ایران به عنوان یک گمرک مدرن است .

به این نتیجه رسیدم که گمرک ایران در راستای تامین امنیت و ایمنی جامعه و ارایه خدمات گمرکی به منظور دستیابی به تجارت قانونمند از هیچ کوششی فروگذار نمی کند.

گمرک بلغارستان بسیار مایل به تشکیل یک همکاری گمرکی بسیار خوب جهت بهره مندی از تجارب و دستاوردهای نوین گمرک ایران در منطقه می باشد.

افتخار دارم از حضرتعالی جهت حضور در بلغارستان به منظور ادامه اجلاس مشترک در خصوص مباحث مطروحه دعوت بعمل آورم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین