کد خبر: ۴۱۳۲۵۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲

نگاهی به ویژگی‌های جدید خودروی اوپل

با توجه به سیاست پنهان‌کارانه شرکت اوپل در مورد سرمایه‌گذاری در پروژه تولید خودروهای برقی انتظار می‌رود که خودروهای این شرکت برای اولین‌بار بار به سیستم جلوگیری از برخورد با عابر پیاده مجهز شوند.
آفتاب‌‌نیوز :
یکی از مهمترین حق امتیازهای ثبت شده شرکت اوپل سیستم شناسایی مناطق ناشناخته و کنترل خودکار خودرو در نقاط فاقد نقشه است.

سیستم شناسایی و پردازش نقاط ناشناخته قادر است تا فاصله بین خودرو و سایر اشیاء را با سرعت بسیار بالا پردازش کرده و با تصمیم‌گیری سریع،  مسیر خودرو را تغییر دهد.

مهمترین ویژگی سیستم تشخیص موانع شرکت اوپل قابلیت پیش‌بینی واکنش خودروها و موانع عبوری برای پردازش لحظه‌ای وضعیت جدید است.

پروژه تولید خودروی برقی شرکت اوپل که تیتان نامیده می‌شود، تاکنون چند حق امتیاز انحصاری در مورد سیستم‌ شناسایی موانع و سیستم تشخیص احتمال برخورد دریافت کرده است.

شرکت اوپل در سال گذشته حق امتیاز تولید انحصاری سیستم جلوگیری از برخورد با نام  جلوگیری از برخورد با موانع چند ضلعی را نیز دریافت کرده است.  

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، از سال گذشته که پروژه تیتان از سوی شرکت اوپل معرفی شده تاکنون شایعات گسترده‌ای در مورد جزئیات خودروهای این شرکت منتشر شده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۵
1
1
نوشتید خودرو اوپل، بعد لوگوی اپل رو خودرو است...! بلاخره اوپل یا اپل؟
پاسخ ها
حق بین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۷
دقیقا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۷
اوپل یه شرکت آلمانیه که الان زیر نظر جنرال موتور امریکا ماشین میسازه طراحی مدلاشون همه تو همین سبکه ..اپل هم کارخانه ماشین سازی نداره زیر نظر شرکتای دیگه تازه شروع کرده وارد صنعت خوردرو هم بشه بیشتر سرمایه گذاره ..فهمیدی ؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین