بنابراین بدون اتلاف وقت در ادامه خودروهایی که در آزمون IIHS موفق به کسب رتبهٔ Top Safety Pick + شدهاند را معرفی میکنیم:
خودروهای کوچک
شورولت ولت،هیوندای الانترا،مزدا 3،تویوتا کرولا،تویوتا پریوس
خودروهای متوسط
هوندا آکورد،مزدا 6،نیسان آلتیما،نیسان ماکسیما،سوبارو لگاسی،سوبارو اوتبک،تویوتا کمری،تویوتا پریوس V،فولکسواگن جتا
خودروهای متوسط لوکس
آئودی A4،لکسوس ES،ولوو S60،ولوو V60
خودروهای بزرگ لوکس
جنسیس G80،جنسیس G90،لکسوس RC
SUVهای کوچک
مزدا CX-3،میتسوبیشی اوتلندر،نیسان روگ،سوبارو فورستر،تویوتا راوفور
SUVهای متوسط
هوندا پایلوت،هیوندای گرند سانتافه
SUVهای متوسط لوکس
آکورا MDX،آکورا RDX،آئودی Q5،بیوک اینویژن،لکسوس NX،لکسوس RX،مرسدس بنز GLE،ولوو XC60
MPV یا مینیون
کرایسلر پاسیفیکا
پیکآپ بزرگ
هوندا رجلاین
شرکت تویوتا (به همراه لکسوس) مجموعاً با 9 خودرو در آزمون TSP+ امسال بیشترین نماینده را دارد و پس آن هوندا با 5 خودرو قرار گرفته است. IIHS اعلام کرده است که از بین این خودروها تنها هفت مدل توانستهاند نمرات بالایی در آزمون چراغ جلو کسب کنند که عبارتاند از شورولت ولت، هوندا رجلاین، هیوندای الانترا و سانتافه، سوبارو لگاسی، تویوتا پریوس V و ولوو XC60. همچنین سه خودروساز ژاپنی پس از کسب نتایج ضعیف توسط برخی محصولاتشان در آزمون چراغ جلو در افتتاحیهٔ این آزمون در سال گذشته، چراغهای جلو آنها را بهبود دادهاند. درنتیجه حالا خودروهای سوبارو فورستر، میتسوبیشی اوتلندر و تویوتا پریوس در آزمون چراغ جلو از رتبهٔ ضعیف به قابلقبول ارتقاء یافتهاند.
بهمنظور کسب پیروزی کلی و بالاترین امتیاز در آزمون IIHS، خودروها باید رتبههای خوب در پنج آزمون تصادف، رتبهٔ پیشرفته یا برتر در سیستمهای ایمنی پیشگیری از تصادف جلو و امتیاز قابلقبول در آزمون چراغ جلو را کسب نمایند؛ بنابراین خودروهایی که فاقد سیستم پیشگیری از تصادف هستند یا در آزمون چراغ جلو رتبهٔ ضعیف را کسب کردهاند، در سطح Top Safety Pick قرار میگیرند.