کد خبر: ۴۱۴۹۳۱
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱

پیشنهاد کمک ویکی‌لیکس به اوباما

وب سایت افشاگر ویکی لیکس پیشنهاد کرده تا به رئیس جمهور کنونی آمریکا در صحه گذاشتن بر ارزیابی‌های آژانس‌های جاسوسی مبنی بر اینکه روسیه در افشای ایمیل‌های هک شده دموکرات‌ها در جریان انتخابات ریاست جمهوری دست داشته، کمک کند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه ایندیپندنت، وب سایت افشاگر ویکی لیکس در توئیتر ادعا کرد که تنها آنها می‌توانند به این ارزیابی‌های آژانس‌های جاسوسی آمریکا اعتبار بخشند.

ویکی لیکس چند ماه پیش ایمیل‌های هک شده کنوانسیون ملی دموکرات‌ها و جان پودستا، رئیس کمپین انتخاباتی هیلاری کلینتون، نامزد  این حزب در انتخابات ریاست جمهوری را منتشر کرد.

این وب سایت افشاگر در توئیتر نوشت: اگر باراک اوباما، رئیس جمهوری کنونی آمریکا می‌خواهد به این ارزیابی‌های آژانس‌های جاسوسی اعتیار بخشید باید هرگونه سند و مدرکی را که از ولادیمیر پوتین، همتای روس خود در اختیار دارد به ما بدهد تا ما آن‌ها را طبق استانداردهایمان تایید کنیم.

روز شنبه فاش شد که اف بی آی و جیمز کلاپر، مدیر آژانس اطلاعات ملی آمریکا با ارزیابی‌های سازمان سیا مبنی بر اینکه روسیه برای کمک به پیروزی دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا در انتخابات مداخله کرده، موافق هستند.

این حالی است که جولیان آسانژ، موسس وب سایت افشاگر ویکی لیکس پیشتر در مصاحبه با کانال راشاتودی ادعا کرده بود که مسکو منع این ایمیل‌ها نبوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین