کد خبر: ۴۱۶۶۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲

مارکوپولوی خاندان سلطنتی بریتانیا کیست؟+تصاویر

سنجش زمان و مسافت سفرهای پرنس هری نشان می‌دهند که او تاکنون ۶۱.۸۰۰ مایل سفر هوایی در خارج از بریتانیا داشته است. در میان سفرهای اخیر او می‌توان به تور کارائیب در ماه نوامبر اشاره کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس بین‌الملل- به نظر نمی‌رسد «هری جهانگرد» لقب نادرستی برای پرنس هری، عضو خاندان سلطنتی بریتانیا باشد. از نپال تا کالیفرنیا؛ سفرهای گسترده‌ای بوده‌اند که او در سال ۲۰۱۶ میلادی داشته و پرسفرترین عضو خاندان سلطنتی بریتانیا بوده است.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ سنجش زمان و مسافت سفرها نشان می‌دهند که او تاکنون ۶۱.۸۰۰ مایل سفر هوایی در خارج از بریتانیا داشته است. در میان سفرهای اخیر او می‌توان به تور کارائیب در ماه نوامبر اشاره کرد. 

مارکوپولوی خاندان سلطنتی بریتانیا کیست؟+تصاویر

مارکوپولوی خاندان سلطنتی بریتانیا کیست؟

شاهزاده ادوارد ارل وسکس چهارمین و جوان‌ترین فرزند و سومین پسر ملکه الیزابت دوم و شاهزاده فیلیپ با ۶۱.۴۰۰ مایل در رده بعدی پرسفرترین اعضای خاندان سلطنتی بوده‌اند. نکته جالب آن است که در سال ۲۰۱۶ میلادی ملکه و دوک ادینبرگ هیچ سفر خارجی‌ای در بیرون از بریتانیا نداشته‌اند. 

مارکوپولوی خاندان سلطنتی بریتانیا کیست؟

همچنین کیت میدلتون و همسرش نیز به ترتیب ۲۳.۶۰۰ و ۴۳.۷۰۰ سفر خارجی در سال ۲۰۱۶ داشته‌اند. پرنس چارلز و همسرش نیز با ۱۸.۷۰۰ و ۱۰.۱۰۰ مایل کم‌ترین میزان سفر خارجی را در سال ۲۰۱۶ میلادی داشته‌اند. 

مارکوپولوی خاندان سلطنتی بریتانیا کیست؟
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
1
0
هرچند آدم باید بسیار سفر کند ولی نه با پول مردم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین