آفتابنیوز : سرویس اجتماعی- یکی از کاربران
آفتابنیوز در مطلبی که برای این پایگاه خبری ارسال کرده است، نوشت: چند سال پیش همراه اول طی اطلاعیهای اعلام کرد که به دانشآموزان سیمکارتت اعتباری با کد 0910 به صورت رایگان ارائه میدهد.
به گزارش آفتابنیوز، در ادامه این مطلب آمده است: سیمکارتهای زیادی در سراسر کشور واگذار گردید که بهنام خود دانشآموز ثبتنام میشد. بعد از چند سال که خدمات ارائه و از مشترکین پول دریافت شده است، مدت 2 هفته پیش نیز پیامکی به مشترکین ارسال شده است مبنی بر اینکه تا ده روز فرصت دارید که برای تغییرنام با ولی خود به یکی از دفاتر مشتریکن تلفن همراه مراجعه نمائید در غیراینصورت تلفن شما قطع خواهد شد. بعد از پیگیری و مراجعه گفته شد که سازمان مقررات ارتباطات تلفن همراه در تاریخ هجدهم مهر 95 درباره ساماندهی خطوط تلفن همراه توسط اپراتورها بخشنامه کرده است که مشترکین زیر 18 سال نباید تلفن همراه به نامشان باشد و باید به نام اولیاء خود تغییر نام شود.
این مخاطب آفتابنیوز افزود: بنده و دیگر مشترکین به این بخشنامه احترام گذاشته و نسبت به تغییرنام اقدام میکنیم اما بابت این تغییرنام باید مبلغی نیز پرداخت شود و جای سوال اینجاست که چرا تاوان اشتباه و ندانمکاری اپراتورها را باید مشترکین بدهند و بابت جلوگیری از قطع تلفن همراه که مالک رسمی آن هستیم، باید تن به این قوانین داده و بهایش را نیز پرداخت کنیم؟