کد خبر: ۴۱۶۹۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵

نماینده ولی‌فقیه: حصر خانگی لطف نظام و مماشات است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گفت: خواص بی‌بصیرت در فتنه 88 مردود شدند و پیروز واقعی این حوادث مردم انقلابی ایران بودند.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت‌الاسلام‌ محمد شیرازی در مراسم بزرگ داشت روز 9 دی در ایلام، اظهار کرد: در عصر انقلاب اسلامی تمام حرکات برای حقیقت بود و امام راحل تمام تلاش خود را به کار گرفت تا نظام دینی را بر اساس اسلام و قرآن و سیره پیامبر بنا نهد اما در این راه اتفاقاتی رخ داد و مشکلاتی پیش آمد که با حضور دینی مردم ایام‌الله شدند که از  این میان می‌توان به 13 آبان، 22 بهمن و 15 خرداد اشاره داشت.

 نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس 9 دی را یکی از این ایام مهم دانست و تصریح کرد: مقام معظم رهبری در 9 دی 88، این روز مهم و انقلابی را یوم‌الله نام‌گذاری کردند و فرمودند این روز در تاریخ انقلاب ماندگار شد.

 شیرازی ادامه داد: در طول این سال‌ها فتنه‌های عظیمی مانند غائله 78 و فتنه 88 رخ داد که دشمنان در این شرایط اساس نظام را نشانه رفته و برای براندازی آن نقشه‌ها کشیده شده بودند که الحمدالله هر بار با روشنگری‌های رهبر معظم و انقلاب و شور انقلابی مردم چشم فتنه و فتنه گران کور شده است.

 وی خاطرنشان کرد: برخی خواص داخلی با همراهی دشمنان نظام سلطه برای براندازی نظام برنامه‌ریزی کرده بودند که با حضور مردم، این فتنه گران و خواص، مردود این حوادث شدند و حصر خانگی که برای این دشمنان انقلاب و خواص نظام در نظر گرفته‌شده لطف اسلام و نظام به آن‌ها و در واقع مماشات با این افراد است.

 نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس افزود: با روحیه انقلابی مردم ایران، دشمنان نمی‌توانند به کشور ضربه بزنند.
منبع: ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
بسیجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
0
0
نظام اسلامی باهمراهی قلوب مردم تجلی پیدا می کند.والسلام
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین