کد خبر: ۴۱۷۴۸۹
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷

در جلسه فراکسیون مستقلین ولایی با نوبخت در مورد لایحه بودجه چه گذشت؟

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: محمد باقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه با حضور در جلسه امروز این فراکسیون گزارشی در مورد لایحه بودجه سال 96 کل به نمایندگان ارائه کرد.
آفتاب‌‌نیوز : مهرداد لاهوتی افزود: نوبخت در جلسه فراکسیون مستقلین ولایی  در مورد درآمدها و هزینه های لایحه بودجه سال 96 کل کشور گزارشی را به نمایندگان مجلس ارائه کرد.

به گزارش ایرنا، وی با بیان این که عمده درآمد دولت نفت است، خاطرنشان کرد: دولت در این جلسه اعلام کرد که در لایحه بودجه سال 96 قیمت ارز 3 هزار و 300 تومان در نظر گرفته شده است و 112هزار میلیارد تومان برای درآمدهای مالیاتی، 62 هزار میلیارد تومان برای بخش عمرانی و 236 هزار میلیارد تومان برای بخش جاری در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نگرانی اصلی نمایندگان عضو فراکسیون ولایی در این جلسه تحقق نیافتن این رقم در بودجه سال 96 کل کشور بود که مقرر شد با همکاری و همفکری نمایندگان راهکاری پیش بینی شود.

کلیات لایحه بودجه سال 96 کل کشور در جلسه شب گذشته کمیسیون تلفیق بودجه با 28 رای موافق، 5 رای مخالف و یک رای ممتنع تصویب شد
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین