کد خبر: ۴۱۷۶۰۶
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹

ابزار فراموشی فشارهای منصوریان+تصاویر

سرمربی آبی ها در جریان تمرین روز یکشنبه این تیم مانند بسیاری از روزها پا به توپ شد تا برای ساعاتی همه مشکلات را فراموش کند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرمربی استقلال روزهای سختی را پشت سر می گذارند. استقلال جام حذفی را از دست داده و در لیگ برتر کسب سهمیه آسیایی شاید بهترین اتفاقی است که کادرفنی آبی ها و منصوریان انتظار آن را دارند.

سکوهای آزادی مانند روزهای ابتدایی فصل برای منصوریان به خروش نمی آیند تا منصوریان جوان فشار عجیبی را تحمل کند.

وضعیت سرمربی استقلال در رختکن تیم نیز اما بهتر از بیرون نیست. رابطه او با یکی از دو بازویش در بدترین شرایط ممکن قرار دارد و دیگر بازوی او یعنی خسرو حیدری نیز از روزهای آرمانی به دور است.

ابزار فراموشی فشارهای منصوریان+تصاویر
 
خریدهای میلیاردی ابتدای فصل به جز کاوه رضایی موثر نیستند و البته شاید در کنار همه این مشکلات نباید فراموش کرد کادرفنی تنها دوستان وفادار او هستند.

منصوریان که تصمیمش را برای ایجاد تغییرات در استقلال گرفته، در آستانه روزهای سختی قرار دارد؛ روزهایی سخت تر از روزهایی که جام حذفی را از دست داد یا روزهایی که با قراردادن نام برهانی، طالب لو و عمران زاده خشم برخی هواداران را بر انگیخت. او اما بی توجه به همه این اتفاقات در تمرین استقلال شرایط روحی مناسبی دارد و کمتر شاهد رفتارهای شتابزده و عصبی از او هستیم.

به گزارش ورزش سه، منصوریان روز یکشنبه پیش از شروع تمرین آبی ها در کنار بازیکنان تنیس فوتبال بازی کرد و برای نباختن حتی حرکت قیچی انجام داد. در جریان تمرین نیز پا به توپ به عنوان بازیکن آزاد برای هر دو تیم به میدان رفت تا برای ساعاتی دور از همه استرس ها و فشارها خود را از حواشی فوتبال دور کند. فوتبال برای منصوریان این روزها ابزاری برای فراموشی همه روزهای سخت مربیگری است تا شاید سرمربی جوان استقلال به یاد روزهای خوب دوران بازیکنی، دقایقی نفسی با آرامش بکشد.

ابزار فراموشی فشارهای منصوریان+تصاویر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین