کد خبر: ۴۱۷۸۱۸
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵

کنایه لاریجانی به زاهدی درباره کاندیداتوری‌اش در انتخابات ریاست جمهوری

رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با مزاح و کنایه نسبت به اعلام خبر کاندیداتوری زاهدی در انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد.
آفتاب‌‌نیوز :
در جریان بررسی بندی از ماده ۷۹ لایحه برنامه ششم در جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه) قاسم احمدی لاشکی نماینده نوشهر پیشنهاد حذف این ماده مربوط به سازمان دانش آموزی را مطرح کرد که لاریجانی این پیشنهاد را به رای نمایندگان گذاشت.

هنگامی که مجلس وارد مرحله رای گیری از نمایندگان شد محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در جایگاه هیأت رئیسه حضور داشت و با نشان دادن عدد ۲ به نشانه مخالفت با حذف این پیشنهاد رای اش را به نمایندگان با صدای بلند اعلام می کرد که در این هنگام رییس مجلس با مزاح خطاب به او گفت آقا بروید رایتان را بدهید، کاندیدای ریاست جمهوری هم که هستید؛ اینجا ایستاده‌اید و دو دو می کنید. اینگونه رای نمی‌آوری، رای بدهید!

این صحبت رئیس مجلس با خنده تعدادی از نمایندگان مواجه شد.

به گزارش ایسنا، روز گذشته خبری در مورد کاندیداتوری زاهدی در انتخابات ریاست جمهوری منتشر شد که امروز او در پاسخ به خبرنگاران در این‌باره گفت : این موضوع را از قول همان خبرنگاری که آن را مطرح کرده بپرسید و زاهدی حاضر به تائید یا تکذیب این خبر نشد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین