کد خبر: ۴۱۸۴۹۴
تعداد نظرات: ۱۱۵ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶
در خطبه‌های نماز جمعه مشهد مطرح شد

علم الهدی: زن، کارخانه‌ای است که خداوند خلق کرده است تا آدم ایجاد کند/ اختلاط زن و مرد در خانواده‌های مذهبی هم نفوذ کرده

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: نمادهایی که از دروازه غرب به عنوان مدل تازه وارد کشور می‌شود و شوهای لباسی که دشمنان خدا تشکیل می‌دهند و موارد فسق و فجوری که به دست وابستگان غربی انجام می‌شود برای تهی کردن کشور از نیروی انسانی است.
آفتاب‌‌نیوز :
تسنیم نوشت: آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جمع زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی اظهار داشت: در مسئله زندگی کردن انسان به عنوان مومن و بنده خدا یک راهبرد عظیم در قرآن در برابر ما قرار دارد و اگر بنا شد اساس زندگی و حیات مادی و این جهانی ما با این راهبرد قرآنی تطبیق کند، ما در زندگی سعادتمندیم و اگر جریان زندگی و حیات جهانی مادی ما با راهبرد قرآن تطبیق نکند به هیچ وجه روی سعادت را نمی‌بینیم.

وی افزود: خداوند متعال می‌فرماید پیغمبر برای شما اسوه است، بعضی از لغات عربی است که برای آن معادل فارسی در هیچ ادبیاتی یا هیچ زبانی پیدا نمی‌کنیم، لغت اسوه معادل ندارد، در فارسی الگو معنا می‌کنند، در حالی که معنای آن الگو نیست، اسوه در همه شئون و در همه ابعاد زندگی مقتدا است، انسان دنبال وی راه می‌افتد؛ در همه چیز زندگی او الگو است، اسوه عبارت است از حالتی که انسان به خودش می‌گیرد و در همه چیز دنبال او می‌رود. شما باید دنباله رو پیغمبر باشید، در همه چیز بایستی دنباله رو پیغمبر باشید.

علم الهدی: زن، کارخانه‌ای است که خداوند خلق کرده است تا آدم ایجاد کند/ اختلاط زن و مرد در خانواده‌های مذهبی هم نفوذ کرده

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: همه انسان‌ها می‌توانند زندگی‌شان را با زندگی پیغمبر تنظیم کنند، قرآن می‌فرماید کسانی می‌توانند پیغمبر برایشان اسوه باشد که فقط خدا را ببینند، فقط خداباور باشد، دلبستگیش فقط به خدا باشد و به غیر از  خدا به هیچ چیز وابسته نباشد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با تبریک میلاد مسعود امام یازدهم(ع) گفت: امشب شب میلاد مسعود آن حضرت و فردا سالروز ولادت امام عسگری(ع) است، وضعیت این امام همام در دوران کوتاه 6 ساله امامت یک وضعیت استثنایی بود، امام در این دوره کوتاه، آماده‌سازی شیعه برای غیبت امام معصوم را فراهم کردند.

آیت‌الله علم‌الهدی افزود: شیعه بنا بود قرن‌ها برای غیبت آماده شود، باید شیعه برای یک زندگی تشکیلاتی مبتنی بر غیبت امام معصوم(ع) آماده می‌شد، این امر جز با معجزه امام عسگری امکانپذیر نبود.

وی با اشاره به اینکه جوامع گذشته در عرصه سیاسی مشکلاتشان از جامعه امروز ما خیلی بیشتر بود بیان کرد: در روز 17 دی کشف حجاب اجباری رضاخانی در کشور شروع شد، امروز 17 دی است و مصادف با سالروز کشف حجاب اجباری رضاخان است و آن روز برداشت متدینین از نظام حکومتی یک نظام بی‌دین و دشمن اسلام و قرآن بود.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با اشاره به مقاومت مردم در مسجد گوهرشاد تصریح کرد: این ایستادگی در برابر یک جریان حاکم بی دین بود اما به این نکته توجه نشد که کشف حجاب اجباری توسط یک مزدور انگلیسی با چه منظوری اجرا شد؟ انگلیس‌ها چطور کشف حجاب اجباری را پیاده کردند؟ مگر مسئله حجاب چه مانع و مشکلی با استعمار بریتانیا و سلطه آنها داشت؟

آیت‌الله علم‌الهدی افزود: رضاخان یک نوکر حلقه به گوش و چکمه به پای انگلیسی بود و اصل سیاست متعلق به انگلیس بود؛ ابتدا آمدند سراغ حجاب دختران ما و سپس چادر زنان را مدنظر قرار دادند. آیا فقط منظور توسعه فحشا و بی بندوباری بود و یا هدف بالاتری را مدنظر داشتند؟

وی گفت: اینها مشکلاتی در استعمار هند پیدا کرده بودند و دیدند از دل آنها یک گاندی بیرون آمد و هند را از بریتانیا گرفت، خواستند طرحی اجرا کنند تا نیروی انسانی کارآمد و اندیشمند دیگر وجود نداشته باشد، در واقع کشور از سرمایه انسانی تخلیه شود و از اصول اعتباری سنت اسلامی این کشور خارج شود و به نیروی داخلی و فرهنگ دینی وابسته نباشد.

خطیب جمعه مشهد مقدس با اشاره به تدارک انگلیس برای تخلیه نیروی انسانی و ولنگاری فرهنگی اظهار داشت: آنها تنها راه این مسئله را از میان بردن حجاب تشخیص دادند زیرا می‌دانستند این زنان قرار است بشر آینده را پرورش دهند و برای همین آنها را هدف قرار دادند؛ امروز نسل سوم انقلاب ما کسانی هستند که نمونه اینها را در نسل اول انقلاب کمتر داشتیم، مقام معظم رهبری تصریح فرمودند که جوانان امروز ما به مراتب پیشرفته‌تر از جوانان نسل اول هستند، چرا؟ زیرا خانواده انقلابی این نسل سوم را تربیت کردند.

آیت‌الله علم‌الهدی بیان کرد: چند روز دیگر سالروز شهادت شهید احمدی روشن است، تیر دشمن ایشان را هدف قرار داد، وی در دامن یک مادر انقلابی پرورش یافت؛ خانواده اینها سرمایه انسانی خود را از دست دادند اما دلبستگی به انقلاب در همین خانواده هنوز حاکم است،  زنان انقلابی نسل سوم انقلاب را تربیت کردند.

وی با اشاره به اینکه بانوان نیروی انسان ساز هستند ادامه دادند: دشمن می‌خواهد با توسعه بی‌حجابی این میدان را تخلیه کند، الگوها و نمادهایی که از دروازه غرب به عنوان مدل تازه وارد کشور می‌شود و شوهای لباسی که دشمنان خدا تشکیل می‌دهند و موارد فسق و فجوری که به دست وابستگان غربی انجام می‌شود برای تهی کردن کشور از نیروی انسانی است.

آیت‌الله علم‌الهدی افزود: باید اصول اسلامی و دینی در مسئله عفت و حجاب رعایت شود، اختلاط میان زن و مردی که حتی متاسفانه در خانواده‌های مذهبی نفوذ کرده باید جدی گرفته شود. اختلاط زنان و مردان خطرناک است و جلسات خانوادگی و مهمانی‌های این چنین خطرناک است و منشا فساد در کانون یک خانواده متدین است. این آفت اختلاط باید از زندگی برداشته شود.

وی بیان کرد: متولیان فرهنگ به فکر باشند، تا حرف می‌زنیم عنوان می‌کنند حجاب با فرهنگ‌سازی درست می‌شود اما علاج بی حجابی چیست؟ تا زمانی که به فکر این باشید که با یک برنامه فرهنگی حجاب را درست کنید 10 برنامه شوی لباس گذاشته می‌شود که صدها برنامه فرهنگی شما برای حجاب‌سازی بی‌اثر می‌شود. برخی از سیاسیون از خدا بترسند، پیغمبر اینها را بازخواست می‌کند. همه هستی این قدرت‌یابی نیست که رسانه‌ای را در دست بگیرید و مشتی ولنگار را دور خود جمع کنید که به قدرت برسید.

آیت‌الله علم‌الهدی ادامه داد: این نظام با قدرت در حال توسعه است و هیچ قدرت اهریمنی جلودار پیشرفت این نظام نیست و این نظام تا انقلاب جهانی امام زمان(عج) ادامه دارد؛ همان‌طور که با جنگ سخت نظام ما را از کار نینداختند با جنگ نرم نیز چنین کاری را نمی‌توانند انجام دهند.

همچنین ایرنا نوشت: آیت الله سید احمد علم الهدی در نماز جمعه امروز مشهد که در حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار شد با اشاره به هفدهم دی ماه، سالروز اجرای طرح کشف حجاب به دست رضاخان قلدر، افزود: منظور از کشف حجاب فقط راه اندازی بی بند و باری نبود بلکه آنها هدف بزرگتری را دنبال می کردند. 

وی گفت: وقتی کشوری از اصول سنت اسلامی خود خارج شود و به نیروی داخلی خود هم متکی نباشد، استعمار به راحتی بر آن کشور مسلط می شود. 

وی افزود: استعمار فهمیده بود که این زنان هستند که در کانون زندگی و خانواده، مرد می سازند و عالم و مجتهد و طبیب و مهندس و معلم پرورش می دهند لذا به دنبال این بود که زن ایرانی را به هوسبازی بکشاند تا در دامن او نیروی انسانی متخصص و متعهد پرورش نیابد و برای تحقق این امر چادر را از سر دختران و زنان ایرانی برداشت. 

وی گفت: زن، کارخانه‌ای است که خداوند خلق کرده است تا آدم ایجاد کند اما در صورتی که او به فساد و فحشا بیفتد انسانی تحویل جامعه خواهد داد که همه اش شکم و شهوت است. 

امام جمعه مشهد افزود: امروز، نسل سوم انقلاب ما نیروهایی هستند که نمونه آنها را در نسل اول کمتر سراغ داریم و رهبری فرزانه نظام هم به این امر تصریح کرده اند که علت این امر آن است که این جوانان مادرهای انقلابی داشته اند. 

علم الهدی خطاب به زنان گفت: بدانید که الگوهای ناهنجاری که به عنوان مدلهای تازه، وارد کشور می شود و شوهای لباس و موارد فسق و فجوری که به دست وابستگان غرب برگزار می شود برای تهی کردن کشور از نیروی انسانی است. 

وی افزود: متاسفانه اختلاط زن و مرد به خانواده های مذهبی هم نفوذ کرده است و زن متدین با مرد متدین مثل خواهر و برادر سخن می گویند که این اختلاط خطرناک است. 

او گفت: جلسات مهمانی که دختر جوان مقابل خانواده شوهر خود به صورت آرایش کرده می نشیند خطرناک است و اگر پسر جوان حزب اللهی نسل سوم انقلاب، خدای نکرده به دنبال یک صورت آرایش کرده و موی پریشان یک دختر ولنگار راه افتاد دیگر نیروی مقاوم انقلاب نیست. 

وی افزود: متولیان فرهنگی مملکت هم به فکر باشند، آنها تا حرف می زنی می گویند حجاب با فرهنگ سازی درست می شود که ما هم همین را می گوییم اما بی حجابی با چه چیزی علاج می شود؟ تا وقتی که شما فکر کنید و برنامه فرهنگی بدهید که حجاب را درست کنید دهها شو لباس دیگر در کشور راه می افتد که بعد صدها برنامه شما هم اثر نمی کند. 

علم الهدی گفت: این نظام با عنایت پروردگار روی کار آمده است و با قدرت در حال توسعه و تعالی است و هیچ قدرت اهریمنی جلودار نظام و انقلاب ما نیست و همان طور که با هشت سال جنگ سخت نتوانستند جلو پیشرفت نظام را بگیرند با جنگ نرم هم نمی توانند و نظام ما با قدرت به راه خود ادامه خواهد داد. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱۱۵
قلم فرانسه
|
Turkey
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
14
175
حضرتعالی یا اندرونی خانواده های این مرز و بوم را رصد می فرمایید! که اخلاقا، شرعا، قانونا و عرفا خلاف و فعل حرام می باشد! و یا اینکه نا آگاهانه در باره خانواده های ایرانی، مطالب ناروا بکار می برید که این هم تهمت به حساب آمده و می بایست حسابش را پاسخگو باشید! عرضم تمام!
پاسخ ها
امیر رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
نظرتان سطحی و قیاس مع الفارق هست و بی ربط..
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
چه ........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
2
72
چیزی که غیرت سست می کند ربا خوری است. البته از نظر من
پرتو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
3
143
زن کارخانه نیست انسان است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
3
150
هرچه ایشان بیشتر حرف میزند ، بیشتر به حال خودمان افسوس میخوریم . خدایا مگر ما چه کردیم که باید ..... قسمت ما شود ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
یاد نیست چیکارکردی؟
انقلاب کردی .
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
1
88
.... ..خدا عاقبت به خیرمون کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
5
82
کاملا درسته ، همه بدند جز علم الهدی .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
2
6
کاملا درسته ، همه بدند جز علم الهدی .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
1
22
عسگری اشتباست عسکری درسته ، تفاوت معنا از زمین تا آسمونه لطفا تصحیح کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
0
3
......
بیوک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
152
9
خداوند سید بزرگوار علم الهدی را حفظ کنند خطبه زیبا ادا فرموده اند ،اجرکم عندالله
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
عجب ادم بانمکی هستی
جانباز پنجاه و پنج درصد مستاجر بیکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
کارخانه ....و که همش شدی هزینه !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
برادر بیوک.زیباتر خواستی بگو.ما داریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
1
9
حضرت آیت الله اول اینکه خداوند برای خلق آدم نیاز به کارخانه ندارد دوم اینکه اگر کارخانه ای در کار باشد دو قسمت مساوی دارد یعنی مرد و زن و اگر زن برای تولید آدم ایجاد شده مرد هم همین نقش را دارد
خداوند جهان را برای تولید آدم خلق نکرده بلکه برای تولید انساناخالص و انسانیت و آزمایش آدم ها خلق کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
1
4
در عصر اینترنت شما هم با فضای مجازی سرو کاردارید که در ان همه چیز خوب و بد وجود دارد چگونه میتوانید ان را بردارید وقتی مردم همه ان را میخواهند؟......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
1
10
تو به تولید مثلت برس ما هم به کار خودمون؛ مسخره
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
1
13
زن کارخانه ای است

سواد سیاسی که ندیدیم
سواد ادبیاتی هم محروم
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
5
110
زن کارخانه ای است

سواد سیاسی که ندیدیم
سواد ادبیاتی هم محروم و نیاموخته اید
مش ممد
|
Germany
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
1
6
بہ آقای علم الہدی پیشنہاد میکنم کہ خودشان مبادرت بہ تغییر نام کنند
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
5
104
در مورد خانواده خودتان حق داری بگو یی زن کارخانه ای است . در مورد جامعه اول مطالعه و مشورت با متخصصان موعضوعی ، حق شنونده است ، سپس اطلاع رسانی به مومنین
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
3
93
چقدر کارخانه توليدي داشتيم و خبر نداشتيم البته ديدگاه ايشون به قبل از اسلام و يا حتي دوره ناندرتال مرتبطه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
و اینه که میگن مشکلات شغلی دارن حل میشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
4
104
کارخانه ادم سازی!!! چه توهین زشتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
4
80
اما این کارخانه بعصی اوقات دزد و قاتل و قاچاقچی هم تولید میکند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
3
49
به به چشممان روشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
4
96
افکار دوره جاهلیت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
1
51
خانوادۀ من سنتی است و کسی بدون حجاب بیرون نمی‌آید ولی........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
1
78
از کوزه همان تراود که در اوست
مجيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
4
76
حرمت زن و حريم خانواده ، در غرب امروزى اينهمه به باد نرفته است كه ايشان نگران حرمت زن و خانواده كهن ايرانى شده است ، ضمنا زن كارخانه نيست كه به آن نگاه آبزارى و خودكامانه داشته باشيم زن - زوجه ى زوج است كه باهم به كمال انسانى ميرسند
رها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
3
56
آرمانشهر ایشون چیزی تو مایه های "اهل توقف" روستای ایستا توی طالقان هست!
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
2
62
حرفهای نسنحیده ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
2
89
خدایا ریشه حماقت را از این ملک بکن.
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
موافق
الهام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
2
44
نمیدانم چه اتفاقی می افتد که ایشان میشوند
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
2
60
فعلا که به خاطر شرایط اقتصادی و رکود این کارخانه ها هم تولیدشان کم شده
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
2
70
زن کارخانه نیست انسان است مانند مرد
ناشناس
|
United States of America
|
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
2
43
بله بله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
مگه چیه؟هر کارخانه ای ضایعات داره.
ناشناس
|
Germany
|
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
2
27
همه پول های تبلیغات فرهنگی ب اونوقت توقع دارین کی کار فرهنگی بکنه و مردم را با حجاب کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
1
30
به گفته این آقا اگر مادران این مرز وبوم در حد یک کار خانه تولیدی میبا شند باید گفت کارخانه ایکه ا............................................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
1
24
جواب .....................................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
2
30
جز این هم انتظار نداریم ..........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
2
52
چقدر ... پس بفرماييد زن ماشين جوجه كشي است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
2
43
كم لطفي به نصف جمعيت دنياكه خداوندشكوه وعظمت خود را در قامت زنان وارسته وتاريخ سازبما نشان داده چه منطقي است٠٠٠
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
1
18
چه تعبیر عالمانه ای ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
3
27
چه تعبیر عالمانه ای ... زن کارخانه انسان سازی است ....
نصرت
|
Pakistan
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
1
44
حاج اقا چرا فکرمی کنیدهرچه که شما می گویید درست است افکارشمادرمورد زنان شبیه
......................................
سخن نمی گویندچراشما درمقابل فسادودزدی ها وتاراج ثروت این ملت وقهر 11روزه رئیس دولت قبل
که جفابه بودسکوت کردید انصاف را رعایت کنید به مانند ........می گویید من نمی گذارم
درمشهد کنسرت برگزارشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
2
33
بابا دمت گرم يعني مي فرمائيد كه زن ماشين جوجه كشي است
سرهنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
1
29
در ادامه فرمایش جناب قلم فرانسه: شاید هم علم غیب دارند.
پاسخ ها
آنیتا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
آنچه خوبان همه دارند ایشان یکجا داره!
دوستی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
7
24
مهمترین و ارزشمندترین رسالت زن مدیریت کانون خانواده و مادری است. منصف باشید و با جو سازی مردم را گمراه نکنید زیرا با متزلزل شدن ایران همه آسیب می بینند حتی شما.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
2
32
سطح فکرشما ............................................زن می تواندپابه پای مردعلم ودانش کسب کند.کاشف شود،پزشک شود،مهندس شود................................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
2
43
توهین به زنان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
53
2
احسنت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
2
49
این سخنان در باره زنان مایه سرمشاریست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
2
33
حاجی اقا به فکر تولید ملی افتادن هنوز نسلی که در ده شصت تولید کردیم خانمان سوز شدند
قیطران از روستای حی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
75
3
حرفهای شیرمردخراسان راوارونه نگو
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
تو دیگه از کجا پیدات شده؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
دوست روستایی من.که فقط همین چند جمله رو بلدی.عزیزم شهر.استان.کشور ودنیا خیلی خیلی بزرگتر از روستای شماست.یه کم پول جمع کن یه نگاهی به خارج از آبادی بنداز
خدا به همه ما رحم كند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
2
51
طي پيگيري سخنان چند وقته حضرت آيت ا... به اين نتيجه رسيدم كه احتمالا فقر موجود در كشور، حاشينه نشيني، بيكاري مضاعف، كمبود هاي فرهنگي و اقتصادي و ...... و اختلاس‌ها، دزدي‌ها، رانت خوري‌ها، بي عدالتي‌ها در همه زمينه‌ها، هيچكدام تاثيري در دلسردي و بي تفاوتي نسل سوم انقلابي نداشته است و فقط و فقط بي حجابي عامل تمام مشكلات كشور است كه آن هم از بيرون نفوذ كرده است. نكته ديگر اينكه اگر مسبب تمام مشكلات كشور فتنه و نقشه هاي استكبار است پس در تمام اين سالها وظيفه دوستان گرداننده كشور چه شده است؟ راهي بلد نبودند كه جلو اين نفوذ گرفته شود؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
2
26
به نظر حضرت اقا زن ها فقط باید در اشپزخانه باشند و در اختیار شوهر هاشون باشند ولی فکر کنم در مورد خانواده .......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
1
27
افتاب اگه اين اقايان هر چي كه به دهنشان مياد و پخش ميكني چرا جواب هاي ما رو پخش نميكني !
اين شخص كه اينقدر بي فكر اول به مادر و زن و خواهر و دختر خودش بي احترامي ميكنه تكليف
بقيه ديگه روشنه ! دلم به حال زن هاي دور و ور اين نفر ميسوزه !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
22
2
به مسایل عمیق اجتماعی، سطحی ، سیاسی و هیجانی نگاه نکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
این یه شوخیه دیگه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
2
58
شاید زن ودختران تو برای تو حکم کارخونه را دارند ولی زن من همه وجودم است .
صمصام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
3
32
زن کارخانه ای است که خدا خلق کرده تا آدم ایجاد کند !!!

متاسفم
پاسخ ها
بایزیدبسطامی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
تو را به خدا نگاه کن ...! به کجا رسیده ایم شب مهتاب و دلخوشی ها را ببین به کجا زده عزیز... تا صبح خیلی راه است روی خواب خود مشتی آب بپاش و ببین این نسیم ما را به کدام سو می برد ...
تبارک الله احسن الخالقین !!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
0
33
خدا ما را از شر دو چیز حفظ کند یکی حماقت و دیگری پراید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
0
22
آدم شرمش میشه چیزی بنویسه ویا بگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
0
23
گفته های تو در تاریخ ثبت خواهدشد برای روز مبادا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
0
18
هر دم از این باغ ........
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
0
21
ایول کاش صداتو واسه این همه جون بیکار و بیوه و افسرده ، این همه دزدی و فساد سیستمی و نزول خواری شرعی بیشتر بانکهاو بلند کنی حاج آقا .
آذین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
38
0
منم با حرفاش موافقم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
تو هم
قیطران از روستای حی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
2
13
.........از دامان زن مرد به معراج می رود .....لطفا توهین نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
آفرین،واز کارخانه ی تولید نسل چی?
علی تهرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
1
26
باسلام:اولا که از دامن زن مرد به معراج میرود ..................؟؟سوما اینکه به رحمی که ازآن متولد شدی باید احترام بگذاری.چهارما اینکه شما میتوانید در باره زنان خودتان نظر بدهید.پنجما اینکه .............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
0
9
شاید منظورش
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
0
15
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
0
6
علم الهدي آيا از نظر شما زن ابزار دست مردان است؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
25
0
درود بر علم الهدي
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
0
21
زن کارخانه است !!!!!!!!!!

خدایا ما را به چه جرمی به معاصر بودن با این آدم محکوم کردی
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰
0
10
به نظر من نسل قطع بشه همه راحت بشیم
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰
1
16
خدا رحمت کنه مرحوم والده را! در چنین مواقعی می فرمودند: گداهه! هر چی تو توبره خودشه، فکر میکنه تو توبره ی رفیقش هم هست!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰
1
19
خدایا مگر ما چه معصیتی کردیم که چنین افکاری
سمیرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰
2
17
از مغز .......بیشتر از این انتظار نداریم...
تهمینه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰
1
20
حاج آقا چشمتو باز کن تو هوا حرف نزن چرا دز دیها رو نمیبینی قبرخوابها رو نمیبینی شما فقط زلف می بینی حاج آقا از خدا بترس تهمت نزن
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
9
1
به به , به به , دهنت طلا اقا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
به به به
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
0
8
خدايا ما رو ببخش و علم الهدي رو بيامرز هر دم ازاين باغ بري ميرسد
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
16
2
آفتاب از همه سخنان ، این جمله را بصورت ناقص تیتر زدی ؟
منظور حکیمانه را در ادامه حرفشان زده اند . چرا ایجاد تنش میکنی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
0
7
چه گویم که ناگفتنم بهتره.وقتی این آقا خودش را عقل کل میدونه وبه هیچکس توجه نمی کنه چه باید گفت.
ممد خان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
0
7
خداوند زن را آفرید تا چگونه عشق ورزیدن به خدای خویش را بیاموزد
ناشناس
|
Germany
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
0
9
این تحلیل یک عالم دینی است یا ....
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
0
5
اصلا هیچی نگیم بهتره
وای......
یکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
0
4
جناب ، هنوز بزرگان دارند به نسل اول انقلاب و بچه های جنگ می نازند !
فرسوده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
0
10
ما زن ها از دست این علم الهدي چه گیری افتادیما تمام فکر و ذهنش زن است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
0
10
متاسفانهبا این سن وسال نمی دونه چی درسته چی غلط
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۲
0
3
خداروشکر کسی به حرفاش گوش نمیکنه اینا میخان سر مردم رو بند کنند نمیدونند چی بگن میشینن اینارو جور میکنن بیخیال بابا
زهره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
0
2
دختر ایشون عضو هییت علمی دانشگاهی بودن که پدرشون موسس اون بوده دانشگاه امام صادق جالبه فرزندان اینها چه جوری به اون سمتها میرسن ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
0
5
ازیک داعشی احمق انتظار دیگه نمیتوانیم داشته باشیم .
پتروس
|
-
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
0
1
یه سری به خودتون بزنید با این خبراتون .....
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
0
1
يادم هست امام مي فرمودند دانشگاه كارخانه آدم سازي است حالا ايشان مي فرمايند زن ماكه گيج شديم !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
0
1
ما نفهمیدیم که آخرش دانشگاه کارخانه آدم سازی است یا زن؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
1
تو را به خدا يكي .........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
1
کارخونه؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
2
کارخونه؟؟؟؟؟ حتما مرد هم خدا خلق کرده برای تامین مواد اولیه. اونوقت تکلیف خانم هایی که خدا خلق کرده و نازا هستن چی میشه؟ اشتباهی خلق کرده؟ یا نماد کارخونه های در شرف تعطیلی هستن؟ چرا اینقدر نگاهتون به زن جنیسی هست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
2
یعنی هر چی زن میبینه فقط برای تولید نسل میبینه و بس. برادر من، خدا زنانی هم خلق کرده که قدرت بچه دار شدن ندارن. شکر خدا، خودش دقیق با این کارش علت خلقت رو مشخص کرده. زن ابزار جنسی نیست. ................................
ناشناس
|
-
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
ایشون دیگه به این نتیجه نرسیده اند که هرچی حرف نزنند سنگین تر هستند
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
0
0
دقیقا کجای متن نوشته زن کارخانه است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
0
0
عجب !زن کارخانه هست پس مردا هم ریس این کارخانه . واز فضا اومدن.!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
0
مسئول حراست. کارخانه هستن
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین