کد خبر: ۴۱۹۱۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۷

پیام تسليت رئيس صداوسیما به مناسبت درگذشت آيت‌الله هاشمی

رئيس سازمان صدا و سيما در پيامي، رحلت آيت الله هاشمي رفسنجاني، رئيس پیشین مجمع تشخيص مصلحت نظام و از ياران صديق امام و رهبري را تسليت گفت.
آفتاب‌‌نیوز :
دكتر عسكري در اين پيام، فقدان آيت الله هاشمي رفسنجاني را ضايعه اي دردناك ارزيابي كرد و اين ضايعه را به حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي ، مردم فهيم ايران اسلامي و بيت شريف ايشان تسليت گفت .

متن پيام رئيس رسانه ملي به شرح زير است.

"انا لله و انا اليه راجعون"

ارتحال يار ديرين امام (ره) و رهبري معظم انقلاب، حضرت آيت الله هاشمي رفسنجاني موجب اندوه فراوان گرديد. بي شك نقش اساسي اين مجاهد نستوه در مبارزه با رژيم ستم شاهي، شكل گيري و پيشبرد نهضت اسلامي به رهبري امام راحل و عظيم الشان و همچنين خدمات ارزشمند ايشان بعد از پيروزي انقلاب اسلامي در جايگاه ها و مسئوليت هاي گوناگون سياسي، هيچگاه از ستور ماندگار تاريخ انقلاب اسلامي و خاطره مردم انقلابي ايران محو نخواهد شد .

اين مبارز خستگي ناپذير، عمر پر بركت خود را در به ثمر نشاندن و بالندگي هرچه تمام تر انقلاب شكوهمند اسلامي ايران سپري كرد و نقش بي بديلي در به ثمرنشستن انقلاب و پويايي آن در عرصه ها و مقاطع گوناگون داشت.

اين ضايعه دردناك را به محضر مقام معظم رهبري (مدظله العالي) ملت شريف ايران به ويژه بيت شريف ايشان تسليت عرض نموده و از خداوند تبارك و تعالي براي آن مجاهد بزرگ، علو درجات را آرزومندم.

علي عسكري - رئيس سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰
0
0
ایشان عذرخواهی نکردند به خاطر ممنوع التصویری ان يار ديرين امام؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰
0
0
بعد از آنهمه تخريب عليه ايشان بهتر بود ساكت مي مانديد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین