کد خبر: ۴۱۹۴۶
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۸۴ - ۰۹:۳۷

پرداخت تسهيلات 20 درصدي به استانها

آفتاب‌‌نیوز : ناصرسالار قائم مقام مديرعامل بانك تجارت با بيان اين مطلب در خصوص اثرات عدم پرداخت يارانه دولت به بانكها افزود: اين امر مسلماً آثار تورمي خواهد داشت و بانكها نيز نمي توانند به علت نداشتن منابع مانورداشته باشند. 

وي گفت : اين امر بر روي تعهدات و برنامه هاي آتي بانك آثار مطلوبي نخواهد داشت. 

سالار در ادامه افزود: بانكها به دليل اينكه برروي بازگشت منابع يارانه دولتي محاسبه مي كردند و با برنامه ريزي ها و زمان بندي هاي صورت گرفته با عدم پرداخت توسط دولت ، بانك هم نسبت به ايفاي تعهداتي كه برنامه ريزي صورت داده بود با مشكلاتي در پايان سال مواجه خواهد شد. 

وي با بيان پيشنهادي در اين خصوص گفت : اميدواريم كه عمل خواهدشود.
وي در ادامه در بيان دستور رياست جمهوري به بانكها براي تخصيص 20 درصد از تسهيلاتي كه براي استانها بايد تعلق گيرد گفت : بانك تجارت بعد از ارسال دستور رياست جمهوري كاملاً آمادگي دارد و اعمال هم خواهد كرد بر همين اساس هم نگرش و سياستها به طوري تنظيم شده اند كه براساس اين دستورات هدفمند اجرا شود و اعتبارات به صورت استاني و كوچك توزيع شود. 

سالار در پايان در خصوص اينكه مديران بانكهاي شهرستانها رغبتي به اين امر ندارند تاكيد كرد : با اصلاحاتي كه در نحوه توزيع اعتبارات و تغييراتي كه در نگرش سياستهاي پرداختي از كلان به كوچك صورت گرفته است مشكلي رخ نخواهد داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین