کد خبر: ۴۱۹۹۶۰
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰

ادای احترام به شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی در قزاقستان

جمع کثیری از مقامات سیاسی و اجتماعی، سفرا و دیپلمات های ارشد مقیم قزاقستان به مقام شامخ آیت الله هاشمی رفسنجانی ادای احترام کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
 وزیر توسعه و سرمایه گذاری قزاقستان به نمایندگی از هیات دولت این کشور، معاون وزیرخارجه و دفاع، جمعی از شخصیتهای اجتماعی و فرهنگی قزاقستان، سفراء و دیپلماتهای عمان،عراق،ژاپن،اندونزی،فرانسه،فلسطین،تاجیکستان، بلاروس، اردن، مجارستان، یونان،اسلواکی، کوبا و قرقیزستان با حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران نسبت به یاردیرین امام و رهبری ادای احترام کردند.

به گزارش ایرنا از سفارت جمهوری اسلامی ایران در آستانه،همچنین دیپلمات های ویتنام، پاکستان، صربستان، افغانستان، قطر، مقدونیه، لیتوانی، تایلند، بلژیک، بلغارستان، اوکراین، آذربایجان، هند، انگلیس، لبنان، ترکیه، مصر، کویت،سوئیس، ارمنستان و نمایندگان نهادهای خارجی مقیم ازجمله شخصیتهایی بودند که با ارسال پیام و همچنین حضور در محل سفارت ایران و امضای دفتر یادبود مراتب تسلیت و همدردی خود و کشورشان را به سفیر ایران در قزاقستان اظهار نمودند.
به این مناسبت علاوه بر نیمه افراشته شدن پرچم کشورمان در سفارت درآستانه دفتر یادبودی نیز گشایش یافته بود همچنین پیام تسلیتی از سوی رئیس جمهور قزاقستان به عنوان آقای دکتر روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران ارسال شده است
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین