کد خبر: ۴۲۰۴۴۶
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶

بروجردی: باید مقابل آمریکا محکم بایستیم تا برجام کامل اجرا شود

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: باید در کارزار اجرای برجام محکم و استوار در مقابل آمریکایی‌ها بایستیم.
آفتاب‌‌نیوز : علاء‌الدین بروجردی با اشاره به سالروز اجرای برجام و دستاوردهای این توافق بین‌المللی برای ایران، گفت: محور و هدف اساسی و اصلی توان هسته‌ای برداشته شدن تحریم‌ها بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی با بیان اینکه ایران با شش کشور در جریان مذاکرات هسته‌ای به توافق رسیده است؛ تصریح کرد: در حال حاضر بر روی اجرای برجام در عرصه‌های مختلف فعالیت‌های زیادی در دست اقدام است که این مسئله با جدیت و بر اساس منافع ملی پیگیری خواهد شد.

بروجردی در ادامه با اشاره به بدعهدی‌های آمریکایی‌ها در جریان اجرای برجام تاکید کرد: قطعا باید در کارزار اجرای برجام محکم و استوار در مقابل آمریکایِی‌ها بایستیم تا اجرای کامل برجام محقق شود.

این نماینده مجلس در پایان در پاسخ به سوالی درباره آینده توافق هسته‌ای ایران و 5+1 تصریح کرد: معتقدم ایران شش کشور را در راستای توافق هسته‌ای در مقابل خود دارد و عملاً این با این کشورها به غیر از آمریکا مشکلی در اجرای برجام نداریم؛ بنابراین مشکل اساسی را در اجرای برجام، آمریکایی‌ها ایجاد می‌کنند و به دلیل نفوذی که در کشورهای دیگر دارند، در صدد اعمال نفوذ خود هستند که البته باید این سد را بشکنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین