کد خبر: ۴۲۱۳۶۸
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱
نماینده گرمسار و آرادان:

توجه به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری مهمترین ویژگی برنامه ششم است

یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از توجه به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری به عنوان مهمترین اتفاق در برنامه ششم نام برد.
آفتاب‌‌نیوز :
 غلامرضا کاتب در نشست ائمه جماعات استان سمنان اظهار کرد: با توجه به شرایط کنونی نباید فقط به انتقاد از همدیگر بپردازیم بلکه باید به جای طرح نقدهای مختلف، به مردم هم پاسخگو باشیم.

به گزارش ایسنا،کاتب ادامه داد: برخی تلاش می‌کنند تنها با انتقاد از همدیگر تمام کاستی‌ها را به عهده دیگری بیندازند و دیگران را مقصر بدانند در صورتی که هر کدام از ما باید در قبال کارهای خود پاسخگو باشیم و عادت کنیم به جای نقد دیگران خودمان را نقد کرده و کاستی‌های خودمان را جبران کنیم.

وی با تاکید بر اینکه حفظ انقلاب از هر چیزی با ارزش‌تر  است، افزود: هر کسی در هر پست و سمتی باید ماموریت خود را به انجام برساند در این صورت است که اعتماد اجتماعی در جامعه به وجود می‌آید زیرا سلب اعتماد اجتماعی برای نظام بسیار خطرناک است.

این نماینده در خصوص بررسی فیش‌های حقوقی توسط مجلس نیز گفت: مجلس شورای اسلامی فرمان رهبری را به درستی به انجام رساند و نگذاشتیم بحث فیش‌های حقوقی معطل بماند.

وی با اشاره به تصویب قانونی در مجلس شورای اسلامی در خصوص سقف پرداخت حقوقی به مدیران خاطرنشان کرد: در مجلس قانونی تصویب شده که براساس آن هیچ مسئولی در نظام جمهوری اسلامی ایران نمی‌تواند بیش از دوازده میلیون و پانصد هزار تومان حقوق دریافت کند.

وی با اشاره به حضور موثر و تاثیرگذار ائمه جمعه در مسائل استان اظهار کرد: بحمدالله ائمه جماعات استان و به خصوص آیت‌الله شاهچراغ مایه وحدت مردم و مسئولان در استان هستند.

نماینده گرمسار و آرادان با اشاره به تدوین برنامه ششم توسعه خاطرنشان کرد: رویکردی که مجلس در تصویب برنامه ششم توسعه داشت رویکردی بوده که تا پیش از این کمتر مورد توجه بوده است.

کاتب گفت: در برنامه ششم توسعه به سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم توجه ویژه‌ای شده است به خصوص بحث آسیب‌های اجتماعی که می‌تواند تبعات زیانباری برای جامعه داشته باشد.

وی ادامه داد: برای اولین بار در کشور تشکیل شورای عالی اجتماعی زیر نظر رییس‌جمهور و سارمان آسیب‌های اجتماعی وزارت کشور تصویب شده تا مواردی که در قالب تئوری و علمی مطرح می‌شود در این سازمان پردازش و اجرایی شود.

کاتب رفع موانع رفاه جامعه را یکی از راهکارهای داشتن اجتماعی سالم برشمرد و افزود: مجلس به همین منظور مصوب کرده که عموم مردم تحت پوشش بیمه‌های اجتماعی باشند. ضمن اینکه در تلاش هستیم تا بیمه‌ها خدمات یکسانی به مراجعان خود ارائه دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین