کد خبر: ۴۲۶۸۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵

ثبت‌نام بیش از 368 هزار داوطلب در کنکور 96

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام بیش از 368 هزار داوطلب در آزمون سراسری سال 96 خبر داد و گفت: داوطلبان تا ساعت 24 روز پنجشنبه 28 بهمن‌ماه جاری فرصت دارند در این آزمون ثبت‌نام کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مطلب اظهار کرد: براساس برنامه زمانی اعلام شده مهلت ثبت‌نام برای شرکت در آزمون سراسری سال 96 در پایان روز پنجشنبه این هفته 28 بهمن‌ماه جاری پایان می‌پذیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: تا ساعت 14 امروز دوشنبه 25 بهمن‌ماه 95 تعداد 368 هزار و 723 داوطلب برای شرکت در آزمون سراسری سال آینده ثبت‌نام کردند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان اظهار کرد: به کلیه داوطلبانی که تاکنون برای شرکت در این آزمون اقدام ننموده‌اند توصیه می‌شود در این مهلت باقی‌مانده و حداکثر تا ساعت 24 روز پنجشنبه 28 بهمن‌ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org و مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه‌های مربوطه نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
0
1
وای خدا!خوشابحال بچه های متولد 1375 به بعد!ما کنکور زیر 1 میلیون متقاضی رو تو رویا هم نمی دیدیم ولی حالا فقط 368/000 نفر برای کنکور ثبت نام میکنن!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین