کد خبر: ۴۲۷۴۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰

تولید ضدیخ‌های تقلبی در گرمسار

مسئول نظارت و بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گرمسار از کشف 1459 قلم ضد یخ تقلبی از یک واحد تولیدی در این شهرستان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
علی سمیعی‌پور با اعلام این خبر گفت: در پی گزارشات واصله مبنی بر فعالیت غیرمجاز برای تولید و توزیع ضد یخ تقلبی در یکی از واحدهای تولیدی و بررسی‌های صورت گرفته توسط بازرسان این اداره و با همکاری تعزیرات حکومتی، استاندارد و پلیس آگاهی، رسیدگی موضوع در دستور کار قرار گرفت که پس از شناسایی واحد و بازرسی‌های صورت گرفته، 1459 قلم ضد یخ تقلبی کشف شد.

وی اظهار کرد: متصدی واحد تولیدی با استخدام تعدادی کارگر و تجهیز واحد به دستگاه‌های تولید و به همراه بسته‌بندی و پلمب با تاریخ زن کامپیوتری اقدام به تولید این فرآورده شیمیایی به صورت غیر قانونی می‌کرده است.

به گزارش ایسنا، مسئول نظارت و بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گرمسار، ارزش ریالی این تعداد کالای مکشوفه را بالغ بر 801 میلیون و 280 هزار ریال عنوان کرد و افزود: کالاهای مکشوفه در قوطی‌های نیم، یک و چهار لیتری بسته‌بندی و در سطح بازار عرضه می‌شد. در این بازرسی کلیه کالاهای موجود توسط پلیس آگاهی، جمع‌آوری و ضبط شد و پس از تایید اداره کل استاندارد مبنی بر تقلبی بودن کالاهای توقیف‌شده، پرونده متخلفین جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
0
0
پس چرا اسم تولیدی را ذکر نکردند؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین