کد خبر: ۴۲۷۶۴۵
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰
معاون وزیر نفت به فارس خبر داد

ذخیره‌سازی یک میلیارد لیتری بنزین برای ایام نوروز

معاون وزیر نفت با اشاره به آغاز ذخیره سازی بنزین برای ایام نوروز گفت: تاکنون بیش از یک میلیارد لیتر بنزین برای تعطیلات نوروز ذخیره شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
عباس کاظمی در گفت وگو با فارس با اشاره به ذخیره سازی بنزین برای ایام عید نوروز گفت: در حال حاضر پالایشگاه های کشور بدون مشکل در حال تولید بنزین هستند که بخشی از بنزین تولید داخل به همراه بنزین وارداتی در مخازن پالایشگاه ها از یک ماه قبل برای سفرهای نوروزی ذخیره سازی شده اند.

معاون وزیر نفت با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از یک میلیارد لیتر بنزین در مخازن ذخیره سازی شده است گفت: طبق سال های گذشته انتظار داریم مصرف بنزین در ایام تعطیلات نورزوی رکورد شکنی کند به همین دلیل از هم اکنون آماده افزایش مصرف در ایام نوروز هستیم.

به گزارش فارس به گفته مسئولان شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی در حال حاضر به طور میانگین روزانه 11 میلیون و 800 هزار لیتر بنزین وارد کشور می شود که ظاهرا به منظور ذخیره سازی برای ایام نوروز حجم واردات بنزین در روزهای آتی افزایش پیدا خواهد کرد.

براساس اطلاعات خبرنگار فارس اخیرا واردات بنزین به کشور به 17 میلیون لیتر نیز رسیده است که این افزایش واردات بنزین به منظور ذخیره سازی این حامل انرژی پر طرفدار صورت می‌گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین