کد خبر: ۴۲۷۹۰۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷

شوخی کاربران اینترنتی با ترامپ+تصاویر

هدف کاربران اینرتنتی این است که با تمسخر ترامپ نشان دهند علیرغم آن‌که او گمان می‌کند رهبر بزرگی است در واقعیت امر این گونه نیست.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس بین‌الملل- کاربران شبکه‌های اجتماعی در روزهای اخیر عکس‌هایی را از دونالد ترامپ رییس‌جمهوری امریکا منتشر کرده‌اند که او در قامت فردی کوتاه‌قد نشان می‌دهد. 

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ این عکس‌ها بوسیله نرم‌افزار فتوشاپ تهیه شده و از پنجشنبه شب به طور گسترده‌ای در حال دست به دست شدن در شبکه‌های مجازی است. 

هدف کاربران اینرتنتی این است که با تمسخر ترامپ نشان دهند علیرغم آن‌که او گمان می‌کند رهبر بزرگی است در واقعیت امر این گونه نیست. 

در برخی از عکس‌ها ترامپ کوچولو را در مشت ولادیمیر پوتین رییس‌جمهوری روسیه، در کنار ملانیا ترامپ همسرش و یا در آغوش اوباما رییس‌جمهوری پیشین امریکا به تصویر کشیده شده است. در عکس‌های دیگر او در قامتی بسیار کوچک پشت میز کاخ سفید در حال امضاست و در عکسی دیگر در مقابل جاستین ترودو نخست‌وزیر جوان کانادا کوچکتر از او قرار گرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
yaser
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
6
2
بسیار باید تاسف خورد سیاست مدار که کار ان در سیاست است و باید از اوضاع اطلاع داشته باشد اینقدر بی اطلاع جای تاسف ، خواهیم دید که ترامپ ابرقدرتی امریکا را دوباره باز خواهد گرداند و تا به حال هر کاری انجام داده در جهت منافع ملی امریکا بوده و سیاست اوباما که واقعا ترسو و شایسته زمام داری نبود و پوتین در زمان او چنان قدرتمند شد و خلائ قدرت امریکا باعث به وجود امدن داعش گردید، اوباما بسیار ضعیف بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
0
2
امریکاییان همیشه در طول تاریخ برنده بوده اند در جنگ جهانی تمام اروپای ویران شده را بازسازی کردند و قدرتمند جهان مانده اند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین