کد خبر: ۴۲۸۰۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵

طنز/ محسن رضایی فلسفه را زیرورو کرد

آفتاب‌‌نیوز : روزنامه شرق نوشت: محسن رضایی، اندیشمند معاصر، کی‌یر که‌گور ایرانی، جمله آخر را گفت و کار جهان را یک‌سره کرد. وی گفت: «چرا دولتمردان پیش‌بینی نکردند که ممکن است بازی بازها و کبوترها در آمریکا به روی‌کارآمدن دولت جمهوری‌خواه و ضدبرجام منجر شود؟»
بعد از این جمله همه فیلسوفان جهان مغزشان را ریختند روی هم تا این جمله را کشف رمز کنند که متأسفانه بر اثر فشار وارده، ٦٠ درصد فلاسفه سکته مغزی کردند.

تحلیلگر شبکه خبر نیز دیشب گفت: بازی بازها و کبوترها را با هم که در نظر بگیری، می‌شود کبوتربازها. از طرفی بنا بر اصل در باز است، باز، پرنده است و در نتیجه در پرنده است.
جمله کلیدی دکتر محسن رضایی سبب شد دست آمریکا رو بشود و اعلام کند ما تا الان سیاست یک‌بام‌و‌دوهوا داشتیم و هم کفتر هوا می‌کردیم، هم با باز بازي می‌کردیم، اما رضایی دست ما را رو کرد. ما بدبخت شدیم.

دکتر کزازی اما خطاب به محسن رضایی گفت: محسن جان، اون که گفتی اصلش اینه: کبوتر با کبوتر باز با باز، کند همجنس با همجنس پرواز.
بعد از اعلام نظر محسن رضایی، کبوترها و بازها و قناری‌ها و فنچ‌ها با تجمع جلو کاخ سفید حمایت خود را از ترامپ اعلام کردند و گفتند: او تنها کسی بود که به ما بال‌وپر داد تا وارد عرصه سیاست بشیم.

وصیت: سوفیا... عشق من... من هربار سیاست‌مداران ما عمیق حرف می‌زنند، خیلی احساس سطحی‌بودن می‌کنم چی‌کار کنم؟
عاشق سطحی کفترباز تو؛ میدون دوم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
3
1
هنوز خیلی مونده ارزش آقای رضایی و امثال اون رو آدم های...... مثل شماها در این سایت درک کنید.(حق آزادی بیان فراموش نشود!)
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین