کد خبر: ۴۲۸۲۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴

ساختمان‌های پرخطر درکدام مناطق پایتخت بیشتر است؟

رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: ساختمان های پر خطر شهر تهران اولویت بندی شده اند و مالکانی که ساختمانشان در اولویت اول قرار دارند موظف هستند ظرف مهلت مقرر اعطا شده از سوی دادستانی نسبت به ایمن سازی اقدام کنند .
آفتاب‌‌نیوز : شهرنوشت: اقبال شاکری در سیصد و سی و یکمین جلسه شورا گفت: بعد از پیگیری های مکرر از طرف کمیته فنی و حقوقی شورا در رابطه با موضوع پلاسکو اولین جلسه مشترک دادستانی تهران، شهرداران مناطق و سازمان آتش نشانی برای احصا ایمنی ساختمان های پر خطر تشکیل شد .

شاکری ادامه داد : بر این اساس ساختمان های پر خطر شهر تهران اولویت بندی شدند و مالکینی که ساختمانشان در اولویت اول قرار دارند موظف هستند ظرف مهلت مقرر اعطا شده از سوی دادستانی نسبت به ایمن سازی اقدام کنند .

وی افزود: در صورت سرپیچی از حکم دادستانی حکم توقف فعالیت ساختمان صادر خواهد شد.

شاکری تصریح کرد: این موارد در مناطق 11 و 12 در حال اجراست.

رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران افزود : بر اساس این گزارش 4900 ساختمان اعم از مسکونی ، تجاری و اداری در اولویت یک قرار دارند که بیشترین تعداد این ساختمان ها در مناطق 12 و 15 قرار دارد.

شاکری اظهار داشت: 2هزار ساختمان در اولویت 2 و سیصد ساختمان در اولویت یک هستند که باید برحسب درجه اولویت به سرعت نسبت به ایمن سازی ساختمان ها اقدام شود.

رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: چنانچه تحت هر شرایطی این کار به سرانجام نرسد با تصویب شورا لیست ساختمان های پر خطر شهر تهران را اعلام عمومی خواهیم کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
0
1
نماینده خیالی ساختمان ها می گوید ده درصد درامد بفرض اجاره باشد صرف خودمان شود
ما ایمن می شویم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین