کد خبر: ۴۲۸۵۷۸
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۱

توقیف پژو پارس با 64میلیون ریال خلافی+عکس

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران از توقیف یک دستگاه پژو پارس با 64 میلیون و 750 هزار ریال خلافی پرداخت نشده در پلیس راه دماوند خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران، سرهنگ سیاوش محبی اظهارکرد: با هدف اجرای طرح های ضربتی برخورد با تخلفات رانندگی، مأموران پلیس راه دماوند یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس را در پلیس راه دماوند متوقف کرده و نسبت به بررسی مدارک و استعلام وضعیت خودرو اقدام کردند. 

وی گفت: با بررسی و استعلام سوابق مالک مشخص شد که این خودرو دارای 156 فقره تخلف جمعا به مبلغ 64 میلیون و 750 هزار ریال است که مالک نسبت به پرداخت آن اقدام نکرده است.

به گفته وی، این خودرو تا زمان پرداخت خلافی به پارکینگ منتقل شد.

توقیف پژو پارس با 64میلیون ریال خلافی+عکس

محبی بیان کرد: با هدف اجرای بند هشت قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی درصورتی که مبلغ جریمه خودرویی به 10 میلیون ریال برسد پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند، دستور توقیف خودرو صادر و از تردد آن جلوگیری خواهد شد.

فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تامین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین