کد خبر: ۴۲۸۸۶۵
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲

گروگانگیران در استهبان دستگیر شدند

مأموران انتظامی شهرستان استهبان سه نفر را که اقدام به گروگانگیری در این شهرستان کرده و با تلاش ماموران انتظامی مجبور به آزاد کردن گروگان شده و گریخته بودند، دستگیر کردند.
آفتاب‌‌نیوز : معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس سه شنبه در مطلب ارسالی به ایرنا از قول فرمانده انتظامی استان فارس اعلام کرد:‌فردی با مراجعه به مأموران انتظامی پاسگاه ' ماهفرخان' شهرستان استهبان مدعی شد پدرش با یک دستگاه خودرو نیسان با فردی ناشناس که خریدار محصول جو بوده است، از منزل خارج شدده و تاکنون مراجعه نکرده است.
سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی افزود: پس از بررسی موضوع و اطمینان یافتن از صحت خبر آدم ربایی، مراتب به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفته و پس از انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی متهمان که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند، گروگان را در منطقه ای از شهرستان استهبان رها کردند و از محل متواری شدند.
 
وی بیان کرد: تحقیقات پلیس برای شناسایی متهمان آغاز شدند و در نهایت دو نفر از متهمان به هویت های ' ص- ص' و ' م- م' که دارای سوابق متعدد کیفری بودند، در اطراف شهرستان استهبان شناسایی و دستگیر شدند.
 
فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه با تحقیقات تکمیلی پلیس، متهم اصلی به هویت ' ف- ق' در شهرستان نائین استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد، افزود: در بازرسی از مخفیگاه این افراد دو قبضه اسلحه کلت کمری کشف شد.
 
گودرزی با بیان اینکه متهمان در بازجویی های انجام شده علت و انگیزه آدم ربایی را اختلافات خانوادگی عنوان کردند گفت: افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین