کد خبر: ۴۲۹۱۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۴

ابلاغ بخشنامه بخشودگی جرایم تسهیلات کمتر از 100 میلیون تومان

رییس کل بانک مرکزی گفت: بخشنامه بخشودگی جرایم تسهیلات کمتر از 100 میلیون تومان از دو روز گذشته به بانک ها ابلاغ شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
 ولی الله سیف پس از جلسه هیئت دولت ، در زمینه علت تاخیر برخی بانک ها نسبت به اجرای این بخشنامه افزود: ممکن است تاخیر در اجرای این بخشنامه ازجانب برخی از بانک ها به میزان وجهی که برای این اقدام درنظر گرفته شده است باشد. 

رئیس کل بانک مرکزی درباره ارائه اسکناس نو در آستانه سال جدید در بانکها نیز خاطرنشان کرد: هرساله با نزدیک شدن به ایام نوروز اقدامات لازم در این زمینه انجام می شود و مشکل زیادی نداریم براساس روش های گذشته عمل می کنیم و از هفته آینده اسکناس نو در اختیار بانک ها قرار می گیرد. 

سیف در زمینه هزینه های دریافتی بانک ها از پیامک های ارسالی به مشتریان نیز گفت : اصولا ارائه خدمات الکترونیکی هزینه دارد اما اجباری برای آن نیست.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ رییس کل بانک مرکزی افزود: هر مشتری که نخواهد از این سیستم استفاده کند می تواند به بانک مربوطه اعلام کند و اگر بانک مربوطه بعد از اعلام مشتری خدمات ارائه دهد و وجهی دریافت کند مشتریان می توانند شکایات خود را مطرح کنند. 

وی درباره نقاط قوت سیستم بانکی در سال جاری خاطر نشان کرد: امسال در نظام بانکی تلاش شد تا به رغم محدودیت منابع، تامین مالی بنگاه های کوچک و متوسط انجام شود و در حال حاضر 21 هزار واحد 16 هزار میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند که می تواند در جهت ایجاد اشتغال و تحرک اقتصادی موثر باشد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۶
0
0
چرا بانکها نسبت به بخشودگی جرایم اقدام نمی کنند مگر دستور بانک مرکزی نیست که بانکی می گوید ما خودمان دستور می دهیم مث بانک ملت که خود رییس بانک باید تصمیم بگیرد که این کار انجام بشود یا نه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین