کد خبر: ۴۳۲۹۴۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
شورای شهر تهران تصویب کرد

تغییر نام بلوار «سرو» منطقه 2 به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران از تغییر نام بلوار سرو در منطقه 2 به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : اقبال شاکری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به تصویب دو فوریت تغییر نام خیابانی به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی در جلسات گذشته شورای شهر تهران، گفت: اعضای شورای شهر از میان شش گزینه سرانجام بلوار سرو واقع در منطقه 2 را برای تغییر به نام "آیت الله هاشمی رفسنجانی" انتخاب کردند.  

وی گفت: صبح امروز در جلسه غیر علنی اعضای شورای شهر با اکثریت آرا تغییر نام بلوار سرو به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی را تصویب کردند و به زودی و در پی آمادگی منطقه این مصوبه اجرایی می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
سرذار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۲
0
2
عجب عاقبت فیل موش زایید چقدر هم مسخره هم باعث تاسف هست که نام مردی که 60 سال مبارزه مستمر برعلیه طاقوت داشت ونه فرارکرد نه تبعید شد ونه گوشه عزلت اجباری وارادی داشت وپس از انقلاب از بزرگترین تاثیر گذاران در تثبیت انقلاب وفرماندهی جنگ را داشت ان وقت یک خیابان کوچک در شمال تهران را بنام او کرده اند این را میگویند ایده ونام گزاری سفیهانه بزرگترین شخصیت مبارز سیاسی وبنیانگذار ایران اسلامی وسردار سازندگی که باید سال هابگذرد تا ارزش او پیش مردم ومسیولان شناخته شود ایا اواز اقای حکیم کمتر بود ایا او از اقای کاشانی واشرفی اصفهانی کمتر بود باید اسمهاشمی را نه بر بزرگراه ها بلکه بزرگترین سدها وابنیه بزرگی از یادگار های دوران سازندگی او هست نام گذاری کرد مانند سد کرخه اتوبان قم کاشان یافولاد مبارکه وغیره..... درود بر هاشمی
شهرود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۲
0
1
بنده هم با نظر دوستمون موافقم
این کار شورای شهر یعنی نادیده گرفتن خدمات سردار سازندگی در ایران
در حالی که بسیاری از بزرگ راهها و شریان های اصلی شهری در تهران با نامه های غریبه و نا آشنا نامگذاری شده اند چگونه نام بلوار سرو در منطقه 2 را می خواهند تغییر دهتد؟
البته یک احتمال متصور است: مردم در برابر بسیاری از اسامی اصیل مقاومت می کند و هرگز - علیرغم نامگذاری شهرداری- راضی نمیشوند که نام جدید را جایگزین نام قدیم کنند و با این اقدام عملا نام هاشمی را حذف میکنند.اتفاقی که شورای شهر تهران به ان دامن میزند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۲
0
1
آقایان کوتوله های سیاسی هستند که از اسم و رسم هاشمی میترسند و هیچ فرقی بین زنده و مرده او نمیبینند از همین روست که او واقعا زنده است
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین