کد خبر: ۴۳۴۶۲۶
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹

از مشورت داماد احمدی‌نژاد با پدر همسر تا وساطت برای ثبت‌نام نامزد بدون شناسنامه

دویمن روز از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراها همچون روز اول با حاشیه‌هایی همراه بود.
آفتاب‌‌نیوز :
دومین روز ثبت نام پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در حالی آغاز شد که در ساعات اولیه محل ثبت نام مانند روز گذشته شلوغ نبود اما رفته رفته با نزدیک شدن به ساعات پایانی داوطلبان به فرمانداری مراجعه کردند.

شاخص‌ترین نامزد امروز مهدی خورشیدی داماد احمدی‌نژاد بود که حضور او در محل ثبت نام با حاشیه‌های فراوانی روبرو بود. او بارها در جمع خبرنگاران تاکید کرد که به صورت مستقل شرکت کرده و در هیچ لیستی قرار نمی‌گیرد.

خورشیدی در پاسخ به این سوال که آیا برای ثبت نام مشورتی با پدر همسرش داشته است، گفت: مشورت‌هایی انجام داده‌ام اما تاثیری در تصمیم من ندارد و برای انجام وظیفه ثبت‌نام کردم.

به گزارش ایلنا، یکی دیگر از ثبت‌نام کنندگان که امروز حضورش با حاشیه همراه بود، حسین الله کرم رییس انصار حزب الله بود. او که شناسنامه‌اش را برای ثبت نام فراموش کرده بود با وساطت مسئولان برگزاری ثبت‌نام هم نتوانست امروز نام‌نویسی خود را انجام دهد. البته او عنوان کرد که فقط برای بازدید به محل ثبت نام آمده و در روز آخر ثبت‌نام خود را انجام می‌دهد.

 الله کرم از نحوه مدیریت شهری در شهرداری تهران انتقاد کرد و گفت: مدیریت استراتژیک در شهرداری و شورای شهر ما وجود ندارد و برای احیای این مدیریت قصد ورود به این شورا را دارم.

رضا ایران منش از بازیگرانی بود که امروز در محل ثبت‌نام‌ها حاضر شد تا برای این انتخابات نام‌نویسی کند. او علت حضور خود را خدمت‌رسانی عنوان کرد و گفت: قصد خدمت به مردم شهرم را دارم.

در انتهای دومین روز از ثبت‌نام انتخابات شوراهای شهر و روستا ناصربخت رییس ستاد انتخابات تهران با حضور در جمع خبرنگاران آماری را اعلام کرد که طبق آن از دیروز تا امروز ۹۳۸ نفر در تهران برای انتخابات شوراها ثبت نام کرده‌اند.

او گفت: پیش‌بینی ما برای ثبت‌نام این دوره ۳ هزار نفر است.

 او در باره انتقادهایی که از سوی ثبت‌نام‌کنندگان مطرح شده گفت: از فردا سازو کاری اندیشیده‌ایم که زمان ثبت نام برای  کاندیداها کاهش یابد. قصد ما برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم است.

درب‌های فرمانداری تهران راس ساعت ۱۶ به روی داوطلبان بسته شد و اینگونه دومین روز از ثبت نام انتخابات شوراها به پایان رسید.

از مشورت داماد احمدی‌نژاد با پدر همسر تا وساطت برای ثبت‌نام نامزد بدون شناسنامه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین