کد خبر: ۴۳۴۶۴۰
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳

توضیحات قاسمی درباره حساب کاربری ظریف در اینستاگرام

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه محمد جواد ظریف از امروز سه شنبه اول فروردین ۱۳۹۶ و برای نخستین بار و تنها با حساب کاربری jzarif_ir وارد اینستا گرام شده است، گفت: سایر حساب‌ها با نام ایشان و یا آدرس‌های مشابه جعلی است.
آفتاب‌‌نیوز :
بهرام قاسمی در پاسخ به پرسشی در خصوص ورود محمد جواد ظریف به اینستاگرام گفت: همان گونه که می دانید از  عصر  امروز  آقای دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه برای اولین بار  وارد اینستاگرام  شدند و صفحه خود را در تقارن با نخستین روز سال جدید ایجاد کردند.  یادآور می شوم همانگونه که بارها اعلام شده بود تا این لحظه ایشان هیچ گونه حساب کاربری در اینستاگرام نداشتند.

   سخنگوی وزارت خارجه کشورمان  در خصوص ایجاد برخی حساب های مشابه به نام ایشان یا اسامی مشابه در گذشته و حتی از  عصر  امروز  نیز گفت:  هموطنان عزیز استحضار داشته باشند جناب ظریف از امروز سه شنبه اول فروردین ۱۳۹۶ و برای نخستین بار و تنها با حساب کاربری jzarif_ir وارد اینستاگرام شدند و سایر حساب ها با نام ایشان و یا آدرس های مشابه که بلافاصله ایجاد شده اند ارتباطی با وزیر امور خارجه ندارد و جعلی است که البته خودشان هم در آخرین پست‌شان به آن اشاره کردند.‌

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین