کد خبر: ۴۳۴۷۷۰
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷
با حضور رییس جمهور

بعد از انتظاری 11 ساله/استادیوم ۱۵ هزار نفری بیرجندافتتاح شد+تصاویر

استادیوم ۱۵ هزار نفری بیرجند به عنوان بزرگ‌ترین پروژه ورزشی خراسان‌جنوبی پس از ۱۱ سال انتظار با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.
آفتاب‌‌نیوز :
استادیوم ۱۵ هزار نفری بیرجند به عنوان بزرگ‌ترین پروژه ورزشی خراسان‌جنوبی پس از ۱۱ سال انتظار با حضور رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

به گزارش آفتاب‌نیوز به نقل از ایسنا، اسماعیل افضل‌پور، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی امروز (2 فروردین‌ماه) در مراسم افتتاحیه این پروژه اظهارکرد: عملیات اجرایی این پروژه ورزشی استان در سال ۸۵ آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه مهم ترین عامل تاخیر در تکمیل این استادیوم کمبود اعتبارات بوده است افزود: تا کنون ۲۶۰ میلیارد ریال برای ساخت این پروژه اعتبار هزینه شده است.

استادیوم ۱۵ هزار نفری بیرجندافتتاح شد/تصاویر

مدیرکل ورزش و جوانان استان ادامه داد: زیربنای این استادیوم ۶۱ هزار و ۳۸۰ متر مربع و این مجموعه وزرشی دارای سکوها، زمین چمن استاندارد به متراژ ۱۰ هزار مترمربع، پارکینیگ، برج نوری و پیست دو و میدانی است.

افضل‌پور تصریح کرد: افتتاح این پروژه گامی بلند در توسعه ورزش استان خواهد بود و با میزبانی از مسابقات ورزشی و قوی‌کردن ورزش پایه می‌تواند از مهم‌ترین مزیت‌های ساخت این استادیوم باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی یادآور شد: با توجه به هزینه‌های نگهداری این مجموعه ورزشی در زمینه حفظ و نگهداری آن نیازمند حمایت‌های دولت هستیم.

استادیوم ۱۵ هزار نفری بیرجندافتتاح شد/تصاویر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین