کد خبر: ۴۳۴۷۸۲
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹

امدادرسانی هلال احمر به 88 نفر گرفتار در سیلاب

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی گفت: از بامداد تا ظهر امروز دوم فروردین‌ماه، عوامل امدادی جمعیت هلال احمر خراسان‍رضوی در سه عملیات جداگانه نسبت به امدادرسانی به 88 حادثه‌دیده گرفتار در سیلاب استان، اقدام کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
اسماعیل بهمن‌آبادی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این مطلب اظهار کرد: از شب گذشته تا ظهر امروز در دومین روز نوروز، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در سه عملیات جداگانه اقدامات لازم را برای گرفتارشدگان و حادثه‌دیدگان روستای عباس آباد فرامیشان شهرستان رشتخوار، خواف و روستای دوغارون تایباد انجام دادند.

وی ادامه داد: در آب‌گرفتگی اول که بامداد روز چهارشنبه دوم فروردین رخ داد، یک تیم عملیاتی امداد و نجات به  میدان خاتم الانبیاء خواف اعزام شدند و عملیات امدادرسانی به دو خانوار به انجام رسید.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی تصریح کرد: در آب گرفتگی دوم که در بامداد همین روز به وقع پیوست، تیم عملیاتی دیگر با دو دستگاه موتور پمپ و لجن‌کش به کیلومتر 18 محور رشتخوار به تربت حیدریه اعزام شدند و عملیات امدادرسانی به هشت خانوار انجام شد .

بهمن آبادی با بیان اینکه حادثه بعدی نیز ظهر امروز و در روستای دوغارون شهرستان تایباد به‌وقوع پیوست، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در جاده ورودی این روستا، سیل جاری بود، یک تیم عملیاتی دیگر بوسیله خودروهای سنگین راهداری به داخل روستا رفتند و شش منزل که دچار آبگرفتگی شده بود را تخلیه کرده و به خودروهایی که در مسیر سیلاب گرفتار شده بودند، امداد رسانی کردند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین