کد خبر: ۴۳۵۳۶۷
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴

واکنش رونالدو به رکورد اخیرش در دنیای فوتبال

کاپیتان تیم ملی پرتغال از پیروزی تیمش درمرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۷ ابراز رضایت کرد و آن را از موفقیت‌ و آمار فردی خود مهمتر دانست.
آفتاب‌‌نیوز : کریستیانو رونالدو شب گذشته (شنبه) دو گل از پیروزی 3 بر صفر تیم ملی پرتغال را برابر مجارستان زد تا ضمن کمک به کشورش برای تثبیت جایگاه خود در دره دوم جدول گروه B‌مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، به صدر جدول رده‌بندی گلزن‌ترین مهاجم شاغل حال حاضر فوتبال اروپا در رده ملی صعود کند.

به گزارش تسنیم،رونالدو درباره این بازی و آماری که بر جای گذاشت به شبکه RTP‌ گفت: چیزی که اهمیت دارد پیروزی ما است و اینکه هنوز در کورس رقابت برای صعود به جام جهانی هستیم. بازی را ضعیف شروع کردیم و واکنش خوبی به تاکتیک‌های حریف نشان ندادیم اما همه چیز بعد از زدن گل اول تغییر کرد. تیم بهتر و با اعتماد به نفس بیشتری بازی کرد و گل‌های بعدی هم از راه رسیدند. تیم ما تیمی خوب است که در آن بازیکنان جوان زیادی حضور دارند.

در میان بازیکنان جوان پرتغال، بازی آندره سیوا ستاره جوان تیم پورتو که گل اول پرتغالی‌ها را به ثمر رساند بیش از همه به چشم رونالدو آمد.

مهاجم رئال مادرید درباره هموطن خود اظهار داشت: او از زمانی که بازی‌های ملی‌اش را آغاز کرده عملکرد بسیار خوبی داشته است. او کاری باورنکردنی را دارد انجام می‌دهد اما درخشش او به گلزنی محدود نمی‌شود.

بازی بعدی تیم ملی پرتغال یک دیدار دوستانه برابر تیم ملی سوئد در جزیره مادیرا، زادگاه رونالدو است. او درباره این بازی تأکید کرد: اتفاق زیبایی خواهد بود. تیم ملی سال‌هاست که در مادیرا بازی نکرده است. برگزاری بازی تیم ملی در مادیرا برای مردم این منطقه خوب خواهد بود.

در همین حال فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال به شاگردانش هشدار داد که هنوز نیمی از راه صعود به جام جهانی 2018 باقی مانده است.

وی گفت: ما 6 فینال داشتیم که یکی از آنها را پشت سر گذاشتیم. حالا 5 بازی دیگر داریم تا به هدف‌مان که صعود به جام جهانی است برسیم. مجارستان سعی کردن مسیر حملات ما را ببندد اما خیلی خوب خودمان را با شیوه بازی این تیم را وفق دادیم و با سه هافبک میانی‌مان به حریف اجازه ندادیم از نیمه زمینش خارج شود.فکر می‌کنم که در زمینه به گردش درآوردن توپ در نیمه اول بازی کمی آهسته بودیم و باید این کار را سریع‌تر انجام می‌دادیم به خصوص در جناحین.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین