کد خبر: ۴۳۵۷۴۱
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸

آتش‌سوزی یک کافی‌شاپ در مشهد

سرپرست ایستگاه سوم سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از مهار آتش‌سوزی، یک کافی شاپ در بولوار خیام جنوبی شهر مشهد خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، «محمدجواد سبحانی» افزود: این حادثه بامداد امروز دوشنبه از طریق تماس مردمی به سامانه 125 اطلاع‌رسانی شد و ستاد فرماندهی عملیات آتش‌نشانی مشهد بلافاصله گروه اطفای حریق ایستگاه شماره 3 این سازمان را به محل حادثه در بولوار خیام جنوبی این شهر اعزام کرد.

وی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان به محض حضور در محل مشاهده کردند، حریق در قسمت آشپزخانه این کافی شاپ به وقوع پیوسته و دود ناشی از این آتش‌سوزی در تمام فضای این کافی شاپ انتشار یافته است. 

سبحانی ادامه داد: آتش‌نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شده و گروه اول اقدام به اطفاء و مهار و جلوگیری از سرایت آن به اماکن مجاور کرده و گروه دوم با استفاده از دمنده و مکنده‌های قوی هوا اقدام به تخلیه و تهویه دود از این مکان تجاری کردند.

سرپرست ایستگاه سوم آتش‌نشانی شهر مشهد خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و علت دقیق این آتش‌سوزی توسط کارشناسان مربوطه دست بررسی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین