کد خبر: ۴۳۶۴۰۴
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱

نقد دولت باید منصفانه باشد، نه از روی حب و بغض

نماینده اصلاح‌طلب مردم خرم‌آباد و دوره‌چگنی در مجلس گفت: نامگذاری امسال را از سوی مقام معظم رهبری با درد همیشگی لرستان گره می‌زنیم.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، محمد بیرانوندی در دیدار نوروزی با اصحاب رسانه لرستان که در محل قلعه تاریخی فلک الافلاک برگزار شد، افزود: تولید و اشتغال مهمترین مشکل لرستان است و بالای ۹۰ درصد مشکلات مراجعه کنندگان به ما برای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» از سوی مقام معظم رهبری بیان داشت: مقوله ایجاد اشتغال و رفع بیکاری برای لرستان بسیار مهم تر از سایر نقاط کشور است.

جاذبه‌های تاریخی و دیدنی لرستان به خوبی معرفی شود

بیرانوندی با بیان اینکه مهم‌ترین مطالبه مردم لرستان ایجاد اشتغال است، گفت: حوزه گردشگری یک حوزه بسیار مطلوب برای ایجاد اشتغال در استان است و این حوزه می‌تواند موجب رونق اشتغال و رفع معضل بیکاری در استان شود.

بیرانوندی گفت: تاکنون اقداماتی در راستای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان انجام شده اما این اقدامات کافی نبوده است.طبق گفته مسافران نوروزی اماکن گردشگری و توانمندی‌های لرستان به خوبی معرفی نشد‌ه‌اند.

جامعه‌ای که در آن نقد نباشد به سمت خفقان می‌رود

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس با تأکید بر لزوم انتقادپذیری مسئولان گفت: اگر نماینده مردم نقد نکند چه کسی باید نقد کند اما نقد دولت باید منصفانه و نه از روی حب و بغض باشد.

بیرانوندی با تاکید بر اینکه جامعه ای که در آن نقد وجود نداشته باشد به سمت خفقان خواهد رفت، افزود: این امر موجب ایجاد آتش زیر خاکستر می شود و جامعه ای که در آن نقد وجود نداشته باشد زمینه برای ایجاد خفقان در آن فراهم می شود اما هر نقدی پاسخی دارد و پاسخ نقد را نباید به بسته بودن فضای نقد و گفت و گو تعبیر کرد.

وی با بیان اینکه البته هر نقدی پاسخی دارد و هرکسی که نقد می کند باید ظرفیت شنیدن پاسخ را نیز داشته باشد، تصریح کرد: عملکرد دولت تدبیر و امید در استان مطلوب بوده و قابل مقایسه با دولت قبلی نیست.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی عملکرد دولت تدبیر و امید در استان لرستان را قابل تقدیر دانست و افزود: عملکرد دولت در مقایسه با دولت قبل به هیچ وجه قابل مقایسه نیست.

بیرانوندی افزود: جامعه با نقد نیاز به روشنگری دارد و هیچ بحثی در این نیست اما در نقدها باید خدمت به مردم را محور توجه قرار داد.

 نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشار به اینکه عملکرد دولت را نباید نادیده بگیریم، اظهار داشت: حواسمان باید باشد که گوش عامه مردم به گفته مسئولان بوده و نباید به گونه ای عمل شود که فضای ناامید و یاس در جامعه ایجاد شود.

محمد بیرانوندی با تاکید بر ضرورت معرفی جاذبه های گردشگری لرستان در سطح کشور اظهار داشت: این امر باید به صورت جدی در دستور کار رسانه های استان قرار گیرد.

فلک‌الافلاک ایستگاه تاریخ و تمدن لرستان است

IMG13345732

وی با بیان اینکه باید رسانه‌های استان در این حوزه ورود جدی تری داشته باشند، تصریح کرد: باید با اطلاع رسانی مناسب زمینه هدایت مسافران و گردشگران به استان را فراهم آورد.

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی افزود: قلعه فلک الافلاک لرستان ایستگاه تاریخی برای معرفی تاریخ و تمدن لرستان به دنیا است.

وی اظهار داشت: در این راستا باید زمینه برای معرفی این اثر تاریخی و همچنین سایر آثار تاریخی، طبیعی، فرهنگی و ... استان در سطح کشور و دنیا از سوی رسانه ها فراهم شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین