کد خبر: ۴۳۷۲۱۵
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴

تساوی پرسپولیس و پیکان در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار تیم‌های پرسپولیس و پیکان در نیمه‌ اول به تساوی بدون گل انجامید.
آفتاب‌‌نیوز :
دو تیم فوتبال پرسولیس و پیکان در دومین دیدار هفته بیست‌و ششم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان نیمه نخست دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

دقیقه ۵: ضربه ایستگاهی از سمت راست بر روی دروازه پیکان ارسال شد که شوت محکم مهدی طارمی به بدن امیرحسین صادقی برخورد کرد و برگشت داده شد.

دقیقه ۸: ارسال بازیکنان پیکان در تیر دو به سیامک نعمتی رسید که ضربه سر این بازیکن از دهانه دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۷: اشتباه بازیکنان پیکان در پشت محوطه جریمه‌شان باعثد شد توپ به طارمی برسد و شماره ۹ پرسپولیس پس از چرخشی زیبا توپ را به سمت دروازه شوت کرد که توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۵: فرار وحید امیری به زیبایی با پاس این بازیکن به طارمی همراه شد که مهاجم پرسپولیس دروازه خالی را به بدن امیرحسین صادقی زد و ضربه برگشتی این مهاجم را نیز صادقی از روی خط دروازه برگشت داد.

دقیقه ۴۳: ضربه آزاد بازیکنان پیکان به صورت اتفاقی به منشا رسید که ضربه این بازیکن با برخورد به صادق محرمی برگشت داده شد.

برانکو این ۱۱ مرد را برای تقابل با پیکان به زمین فرستاده است: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، صادق محرمی، محسن ربیع خواه، محمد انصاری، سروش رفیعی، محسن مسلمان، کمال کامیابی نیا، وحید امیری، علی علیپور و مهدی طارمی.

به گزارش ایسنا، ترکیب پیکان برای رویارویی با شاگردان برانکو به شرح زیر است: احمدی، یزدانی، صادقی، شیری، قاسمی، امیرحسین کریمی، بارانی، عاشوری، ابراهیمی، نعمتی و گادوین منشا.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین