کد خبر: ۴۳۸۷۰۵
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴

انتشار ویروس ایدز از طریق این برند معروف دارویی!+تصویر

به تازگی آلوده بودن ویال‌های مسکن یک شرکت دارویی مشهور به اچ آی وی افشا شد.
آفتاب‌‌نیوز :
 شرکت داروسازی "بایر" قرص مسکن آلوده به ویروس اچ اوی را سالیان سال با آگاهی کامل روانه بازار کرده بود که روزنامه نیویورک تایمز نیز این خبر وحشتناک را تایید کرد.

توجیه این کار از سوی شرکت‌های بزرگ تنها کسب درآمد از راه مرگ و به خطر افتادن سلامتی مردم است.

این موضوع از سال ۱۹۸۴ آغاز شد و شرکت داروسازی بایر بیش از ۱۰۰ هزار ویال مسکن را که بیشتر برای کودکان تجویز می‌شود به ارزش ۴ میلیون دلار به فروش رساند در حالیکه FDA یا سازمان غذا و دارو آمریکا از مساله مطلع بوده و تنها به دلیل سود فراوان سلامت این مسکن‌ها را تایید کرده بود. 

آمریکایی‌ها خوش شانس بودند، چرا که این مسکن‌ها در آمریکا به فروش نمی‌رسیده و بازار آن بیشتر کشورهای آرژانتین، اندونزی، ژاپن، مالزی و سنگاپور بوده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در ازای این سود کلان هزاران نفر از مردم کشته و ده‌ها هزار نفر مبتلا به اچ آی وی یا ایدز شدند، اما این شرکت هرگز با اتهامی رو به رو نشد، و تنها مسئولان و وزیران بهداشت در آرژانتین، اندونزی، ژاپن، مالزی و سنگاپور متهم و زندانی شدند.

مقامات سازمان غذا و دارو آمریکا با وجود افشای آلوده بودن این ویال‌های مسکن به ویروس اچ آی وی که یک موضوع وحشتناک و باورنکردنی است، به جای عذرخواهی و جبران تمام تلاش خود را در پنهان سازی این مسئله کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
3
28
ویروس HIV با قرص مسکن یا هر چیز خوراکی منتقل نمی شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
1
18
منبع ؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
1
15
ویروس اچه ای وی از طریق خوردن یا آشامیدن منتقل نمی شود تنها راه انتقال آن به غیر از سرنگ آلوده و تماس جنسی استفاده از فرآورده های خونی آلوده است آن هم فرآورده هایی که بین زمان تولید و مصرف آنها فاصله کمی باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
1
8
ایدز از طرق خون منتقل می شود. این دارو داروی انعقاد خون بوده که از طریق پلاسمای خون اهدایی ساخته می شده. ضمنا این دارو تا ۱۹۸۴ در آمریکا فرپش می رفته و تا یکسال بعد هم در دیگر نقاط دنیا به فروش رسیده است.

به تازگی اسناد کشف شده نشان می دهد که شرکت دارویی بایر فروخته ارزش میلیون ها دلار از لخته شدن خون داروی تزریقی - فاکتور VIII کنسانتره، در نظر گرفته شده برای بیماران مبتلا به هموفیلی - به آسیا، آمریکای لاتین و برخی از کشورهای اروپایی در اواسط 1980s، اگر چه آنها می دانستم که آن را با بیماری ایدز آلوده شد.

اصل مطلب رو در این آدرس پیدا کنید. نحوه انتشار خبر به این صورت موجب وحشت عمومی می شود. بهتر است در مورد منابع خبر بیشتر دقت کنید
http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2006/08/05/bayer-sells-aids-infected-drug-banned-in-us-in-europe-asia.aspx
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
4
8
شما هم در خط غرب هراسی هستید؟ هنوز نمی دونید مسکن ویروس رو منتقل نمی کنه...چرا مطلبی رو که درج کردم منتشر نمی کنید...می ترسید به اشتباه خودتان اعتراف کنید؟
دکتر اثناعشری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
2
8
با عرض معذرت این مطلب کلا دری وری هست و بهتره حذفش کنید. اولا ابتدا نوشتید قرص و در انتها تبدیل به ویال شد. قرص خوراکیست و ویال تزریقی.
دوما ویروس عامل بیماری ایدز فقط از تریق خون و آمیزش جنسی سرایت می کند و لاغیر. حتی اگر میلیونها ویروس اچ آی وی را عمدا بخورید هیچ خطری نخواهد داشت. سوما کمپانی بایر شرکت داروسازی آلمانی است نه آمریکایی.
چهارم اینکه کلا این موضوع تقصیر آفتاب نیوز نیست و مطلب منتشر شده کپی پیست شده از ویکی پدیا هست.
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
5
6
کی گفته ویروس ایدز از طریق خورده شدن آلوده نمی کنه ؟ کافیه که فقط زخمی در دهان یا دستگاه گوارش داشته باشید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین