کد خبر: ۴۳۹۳۷۴
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷

انتظار می‌رود از من پرسش‌های فرهنگی بپرسید

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ان‌شاءالله سعی می‌کنم نشست رسانه‌ای دوم خود را در بهار ۹۶ با اصحاب رسانه برگزار کنم.
آفتاب‌‌نیوز :

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ان‌شاءالله سعی می‌کنم نشست رسانه‌ای دوم خود را در بهار ۹۶ با اصحاب رسانه برگزار کنم.

به گزارش آفتاب نیوز به نقل از ایسنا، سیدرضا صالحی امیری - وزیر ارشاد - اظهار کرد:‌ در نشست رسانه‌ای همه نظرات، مواضع و عملکرد وزارت ارشاد را به اطلاع اصحاب رسانه خواهم رساند. ما دولت پاسخگویی هستیم و وظیفه خود می‌دانیم به‌صورت دائمی در بُعد رسانه پاسخگو باشیم.

او ادامه داد: من در آن نشست رسانه‌ای درباره برنامه‌های فرهنگی رئیس‌جمهور نیز صحبت خواهم کرد.

صالحی امیری در پاسخ به خبرنگاری که پرسید «آیا امکان استفاده از تصویر سیدمحمد خاتمی در تبلیغات ریاست جمهوری وجود دارد؟» گفت: من وزیر فرهنگ و ارشاد هستم و انتظار می‌رود از من پرسش‌های فرهنگی بپرسید.

وی که امروز (۲۷ فروردین‌ماه) در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، با اشاره به مراسم تودیع و معارفه روسای پیشین و فعلی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی که در محل این انجمن برگزار شد، گفت:‌ در این مراسم، جابه‌جایی و گردش داشتیم و حسن بلخاری با تأیید ریاست جمهوری به‌عنوان مدیرعامل انجمن انتخاب شد. من نیز برنامه‌هایی را به‌عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد به این عزیزان اعلام کردم و انتظار داریم این انجمن با توسعه و شتاب بیشتری به کار خود ادامه دهد.

وزیر ارشاد درباره انجمن آثار و مفاخر فرهنگی نیز گفت: این انجمن یکی از باسابقه‌ترین نهادهای کشور است که حدود یک قرن از کار آن می‌گذرد. هدف اصلی این انجمن، تجلیل از مفاخر و بزرگان حوزه فرهنگ، ادب، شعر و عرفان است که در سراسر کشور حضور دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین