کد خبر: ۴۳۹۹۱۹
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲
رطب‌خوردگان و توصيه؟

توبه‌فرمایان چرا خود توبه کمتر می‌کنند/رئيسی اولین بازی انتخاباتی را آغاز کرد

شايد بتوان روحاني را اين روزها تنها‌ترين رييس‌جمهور دانست. مردي كه به تنهايي براي انتخابات به وزارت كشور آمد و به تنهايي قصد دارد در برابر ده‌ها كانديداي رقيب بايستد. اما اين موضوعات سبب تنها شدن وي نيست بلكه اطرافيان هزارفرقه و رقبايي كه گاهي اخلاق را زير پا مي‌گذارند، بيشتر از هر موضوع ديگري سبب شده‌اند كه او در رييس‌جمهوري، تنها جلوه كند.
آفتاب‌‌نیوز :
اين روزها نيز، حمله‌ها و تخريب‌هاي فراواني كه توسط جريان‌ها و برخي نهادهاي مختلف عليه وي صورت مي‌گيرد، سبب شده است تا در ميان افكارعمومي اين سوال ايجاد شود كه با چه بهانه‌اي رييس‌جمهور را تا اين حد تخريب مي‌كنند و كسي نيز اعتراض نمي‌كند. در ميان اين هجمه‌ها و تخريب‌هايي كه عليه او صورت مي‌گيرد، اتفاقي عجيب رخ‌داده است كه بايد در آينده به آن رسيدگي كرد ولي در بازه‌كنوني، تنها به آن اشاره‌اي اجمالي مي‌كنيم و مي‌گذريم.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ ماجرا از اين قرار است كه ابراهيم رئيسي، رييس‌توليت آستان قدس و كانديداي رياست‌جمهوري دوازدهم، صبح ديروز با انتشار‌نامه‌‌اي، پخش اخبار مربوط به حسن روحاني در صداوسيما را زير سوال برد.

نامه نگاري خاص

حجت‌الاسلام رئیسی در ابتدا نامه‌اي را خطاب به شخص روحاني نوشت وگفت:« بنده و جنابعالی پیش از آنکه حقوقدان باشیم، هر دو مفتخر به کسوت روحانیت هستیم و این انتساب، ما را به رعایت امور اخلاقی بیش از دیگران ملزم و موظف مي‌كند. اگر در صحنه انتخابات ریاست‌جمهوری، رقابت برای خدمت به مردم بوده و همین مایه مباهات ماست، حیف است که به شايبه نمایش‌های تبلیغاتی که داوری دیگران را درباره ما مخدوش می‌کند، آلوده شود». او در ادامه بلافاصله، نامه‌اي به ريیس سازمان صدا و سیما مي‌نويسد و در اظهاراتي شايبه‌برانگيز مي‌گويد:«جناب آقای دکتر! علی‌عسکری،ريیس محترم سازمان صدا و سیما، با سلام و تحیت؛ انتظار این است به منظور برگزاری انتخاباتی «سالم، پرشور و رقابتی»، رسانه ملی خود را به رعایت عدالت تبلیغاتی ملزم بداند. متاسفانه برخلاف روال معمول، اکنون برنامه‌های جاری ريیس‌جمهور محترم که یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری هستند، به طور پی در پی و پرحجم در صدا و سیما پوشش زنده و خبری پیدا می‌کند.از آنجا که بسیاری از برنامه‌های مزبور، جزو شئون انحصاری ريیس دولت نبوده و انجام آن‌ها متوقف به حضور ایشان نیست، از صداوسیما انتظار می‌رود با عنایت به اهداف و ماموریت‌های قانونی خود از هرگونه اقدامی که با ایجاد شايبه تبلیغ جانبدارانه به نفع یک فرد یا جریان خاص، فرآیند داوری درست و آگاهانه مردم شریف را مخدوش سازد، پرهیز كنيد».

رطب‌خوردگان و توصيه؟

نامه رئيسي به علي‌عسكري دستوري بود و او در حالي به پوشش اخبار رييس‌جمهوري اسلامي ايران در رسانه ملي اعتراض مي‌كند كه صداوسيما، تصاوير مربوط به‌نماز وي در آستان قدس را بي‌دليل پخش مي‌كند.

بنابراين اگر قرار است اعتراضي صورت گيرد بايد به نحوه پوشش اخبار وي نيز انتقاد شود و به گونه‌اي نباشد كه تنها به پوشش اخبار كانديداهاي ديگر منتهي شود.

البته به نظر مي‌رسداين نوع برخورد رئيسي اولين ضربه انتخاباتي به روحاني باشد چرا كه وي تصور مي‌كند بهترين دفاع، حمله است و با اين استراتژي، تلاش مي‌كند تا به گونه‌اي نشان دهد كه خود او نيز منتقد اعمال صدا وسيماست و اين رسانه هيچ امتيازي براي كانديداهاي رقيب روحاني قائل نيست، بلكه براي رييس‌جمهور نيز بيشتر از حد فعاليت مي‌كند. اين درحالي است كه مردم به خوبي تشخيص مي‌دهند كدام جريان و دسته چه اقداماتي را در دستور كار دارند وبا توجه به همين موضوع، در زمان لازم تصميم خواهند گرفت.

مشکلی دارم ز دانشمند مجلس بازپرس
توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می‌کنند

منبع: قانون
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
0
38
این قبیل کار ها را باید جز طنز های تلخ تاریخ ثبت کرد چرا که صدا و سیمای میلی ایران از اول شروع کار دولت یازدهم بزرگترین تخریب ها و توهین ها رو به این دولت روا داشته و حالا آقای رییسی توقع دارند که این توهین ها باید چند برابر شود باور کن حکایت شما حکایت آقای ناطق نوری است که در زمان کاندید شدن ایشان صدا وسیما انواع حمایت ها رو از ایشان کرد و در آخر مردم درست بر عکس این رسانه میلی به سید بزرگوار خاتمی رای دادند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
0
36
بزار این کارو بکنه چون هنوز ادمهای صدا سیمایی نفهمیدن مردم جلو تر از اینها هستن
خدارو شکر رقیبها کوته فکر هستن
احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
0
41
این بنده خدا تازه کاندید شده دستور ممنوع التصویری رئیس جمهور را داده خدا نیاره آنروزی که کاره ای بشه!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
0
37
قبلا گفته بودم اینها برنامه ای برای آینده کشور ندارند فقط تخریب و وعده ی پوچ شعار اصولگرایان کوچک و بزرگ همین است
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
0
22
جل الخالق!!! این اقا که یک روز سابقه اجرایی قابل توجه در کشور ندارد باور کرده است که شاید مردم حماسه ... دیگری مشابه دوره نهم راه بیندازند. البته همفکران ایشان ....
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
0
15
جل الخالق!!! این اقا که یک روز سابقه اجرایی قابل توجه در کشور ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
0
8
ایشان که مثلا مرد قانون بودند خودشان هنوز روی کار نیامده دارند قانون شکنی میکنند و هیچ کس نیست بهشون بگه تبلیغ زودهنگام شما در چارچوب کدام قانون است. ضمن اینکه در قوه قضاییه که بودند چه گلی زدند؟؟؟؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
0
1
مقیاس اندازه گیری راندمان ایشان..... در دقیقه می باشد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین