کد خبر: ۴۴۰۱۶۰
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰

مدرن شدن شناورهای تفریحی جزیره قشم

‌رییس نمایندگی اتاق تعاون شهرستان قشم گفت: تعداد شرکت‌های تعاونی شهرستان قشم پس از تشکیل سازمان منطقه آزاد بیش از 135 برابر رشد داشته است.
آفتاب‌‌نیوز :
 غلامرضا پاسلاری چهارشنبه شب(30 فروردین) در همایش تعاونگران این شهرستان بیان کرد: پیش از ایجاد منطقه آزاد در قشم این جزیره دارای 3 تعاونی بود که همه اقدامات ثبت آنها نیز در بندرعباس انجام میشد.

وی با اعلام اینکه مردم قشم به فعالیت‌های جمعی علاقمند هستند، افزود: هم اکنون در کل شهرستان قشم 500 تعاونی با بیش از 95 هزار عضو در رده‌های مختلف و براساس آموزه های دینی فعالیت میکنند.

رئیس نمایندگی اتاق تعاون شهرستان قشم، بیان کرد: در دولت تدبیر و امید شاهد ارائه خدمات خوبی به تعاونی‌ها بوده‌ایم و امیدواریم این روند در سال 96 و سالهای بعد شتاب بیشتری بگیرد.

روند اشتغالزایی تعاونی های گردشگری

وی با اشاره به توانمندی تعاونی های قشم در حوزه‌های مختلف یادآور شد: تلاش می کنیم در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال روند فعالیت شرکت‌های تعاونی این منطقه به ویژه در بخش گردشگری فعالتر شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به خدمات مدیران پیشین سازمان منطقه آزاد قشم در محدوده 300 کیلومتری تعریف شده در قانون اشاره کرد و گفت: در دولت تدبیر و امید، شاهد ارائه خدمات در کل جزیره 1500 کیلومتری قشم هستیم.

به گفته رییس نمایندگی اتاق تعاون شهرستان قشم، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم طی 25 ماه گذشته با سرکشی به همه روستاهای این جزیره و بررسی مشکلات مردم، اقدامات شایسته‌ای برای حل مسائل و مشکلات آنان برداشته است.

شناورهای تفریحی جزیره، مدرن و برقی می‌شوند

او از برنامه تغییر شناورهای گردشگری در قشم هم سخن گفت و افزود: در تلاشیم شناورهای مدرن و برقی که به محیط زیست دریایی صدمه نمی‌زنند را جایگزین شناورهای قدیمی کنیم.

‌به گزارش ایسنا،پاسلاری گفت: خلیج دلفین‌های هنگام یکی از پر طرفدارترین سایت‌های گردشگری قشم است که با بکارگیری شناورهای برقی، گردشگران می توانند مدت زمان بیشتری را با توجه به بی صدا بودن موتور این شناورها به تماشای عملیات زیبای دلفین‌ها بنشینند.

در پایان این مراسم، شرکت‌های تعاونی شهرستان قشم با اهدای لوح‌ از خدمات و حمایت‌های حمیدرضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مطنقه آزاد قشم تجلیل کردند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین