کد خبر: ۴۴۰۸۶۱
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹

میرسلیم: با جمنا اختلاف سلیقه داریم

نامزد حزب موتلفه درانتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه کسی جرات نمی‌کند تقاضای کناره گیری کند گفت: حزب موتلفه پیش از اینکه جمنا نامزدهای خودر ا معرفی کند من را معرفی کرده و پای تصمیم خود خواهد ایستاد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، سید مصطفی میرسلیم صبح امروز در نشست خبری خود در پاسخ به این پرسش که آیا شما به نفع سایر نامزدهای اصولگرا کنار خواهید رفت، اظهار کرد:  نیت وهدف جمنا با موتلفه مشترک است اما سلایق ما باهم اختلاف دارد واین مردم هستند که باید انتخاب کنند کدام سلیقه مورد نطر آنهاست.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا به گفته آقای باهنر قرار است شما در انتخابات کناره گیری کنید تصریح کرد: تصمیمات من باید از زبان من و موتلفه بیان شود و شخص  دیگری حق ندارد از قول ما حرفی بزند. باهنر خوب است به کارهای خودش برسد. ما آمادگی خود را برای خدمت به مردم اعلام کرده‌ایم و تا آخر ایستاده ایم.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که چرا از انتخابات به نفع سایر اصولگرایان کناره گیری نمی کنید بیان کرد: مهمترین دلیل من برای حضور در انتخابات مشاهده حقوق مردم بر زمین است. ماکه با هم دشمنی نداریم میخواهیم گوی سبقت را برای خدمت رسانی به مردم از یکدیگر برباییم. مردم باید تشخیص دهند که چه کسی می تواند بهتر خدمت کند.ما به ائتلاف اعتقاد داریم ولی ائتلاف موقع وجا دارد و ما از همکاری اصولگرایان استفاده خواهیم کرد،ولی به هر حال در سلیقه دچار اختلاف هستیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین