کد خبر: ۴۴۱۶۱۹
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸

هشدار رئیس ستاد انتخابات تهران به رسانه‌های که از بیت المال تامین می‌شوند

رئیس ستاد انتخابات استان تهران اعلام کرد: به روزنامه­‌ها و سایت­‌هایی که دستاوردهای نظام را به بهانه حمله به رقیب انتخاباتی هدف قرار داده­‌اند، هشدار می دهیم مجاز نیستند از امکانات بیت­ المال برای حمله به رقبای خود استفاده کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
سیدشهاب الدین چاوشی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این مطلب، افزود: کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان موظف است نسبت به اقدامات تخریبی علیه دستاوردهای نظام پیگیری و اعلام جرم کند.

وی با تاکید بر اینکه از رقابت و فعالیت های همه نامزدهای انتخاباتی بصورت یکسان به شرطی که به قانون پای­بندی نشان دهند حمایت خواهیم کرد ،یادآورشد: هر امکانی برای گفت‌وگو و رساندن پیام کاندیداها برای مردم لازم است، در چارچوب قانون فراهم خواهد شد. هیچ کس حق تخریب نامزدهایی را که به قصد خدمت به میهن پای در مسیر رقابت مشروع  نهاده­‌اند ندارد.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران تصریح کرد:از هواداران نامزدها می­خواهیم فعالیتی که برای کسب ثواب، فضیلت و سربلندی میهن ماست تبدیل به گناه و آلوده به معصیت نکنند، رئیس­ جمهور آینده چه کسی باشد برای جامعه مهم است اما حفظ شئون و حرمت نظام جمهوری اسلامی مهم­تر است. اگر مبانی اخلاقی زیر پا نهاده شود و گزارش­‌های خلاف و غیرمستند از وضع موجود ارائه شود قطعاً قابل پیگرد خواهد بود.

 وی در پایان تاکید کرد: رفتارهای مناسب و توام با اخلاق نامزدها در شکل گیری فرهنگ سیاسی مبتنی بر ارزش های مقبول جامعه در جمهوری اسلامی تاثیر بسزایی خواهد داشت و الگو خواهد بود، هیچکس نباید برای موفقیت راهکارهای نامشروع و غیرقانونی را برگزیند.رسیدن به هدف مقدس خدمت به جامعه و همنوعان نیازمند روش های مشروع و مقبول در جامعه است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین