کد خبر: ۴۴۱۸۰۶
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹
عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران:

دولت روحانی توانست سایه جنگ را از سر ایران بردارد

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران گفت: در سایه فعالیت‌های دولت تدبیر و امید، جمهوری اسلامی به‌عنوان نماد اعتدال و عقلانیت شناخته‌شده و نباید به تجربیات تلخ گذشته برگردیم.
آفتاب‌‌نیوز :
 آذر منصوری در مراسم افتتاح ستاد انتخاباتی و دفتر حزب اتحاد ملت ایران اسلامی منطقه‌ ایلام، اظهار کرد: وظیفه و مسئولیت همه ما این است که انتخابات آگاهانه و مسئولانه در انتخابات آینده رقم بخورد چون فرزندان ایران اسلامی حق‌دارند در یک ایران آباد و آزاد و توسعه‌یافته زندگی کنند.

وی با بیان اینکه انتخابات شاخص مشارکت سیاسی در تصمیم‌سازی در کشور است، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، ادامه داد: تلاش ما در تقویت تحزب و جامعه‌ی مدنی است و این کار لازمه دخالت پرسشگرانه مردم در اداره امور کشور است، بنابراین باید از فرصت انتخابات برای معرفی و شناخت احزاب کمک کنیم و تلاش کنیم مسیر 4 سال گذشته‌ی کشور امتداد پیدا کند.

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران گفت: کمتر کسی فکر می‌کرد پرونده ایران از شورای امنیت خارج شود، اما این اتفاق افتاد و سرنوشت ایران متفاوت از دیگر کشورها شد و دولت روحانی توانست سایه شوم جنگ و تحریم را از سر ایران بردارد که این مهم را باید قدر دانست.

منصوری تأکید کرد: اثرات برجام را هم در سیاست داخلی و هم سیاست خارجی می‌بینیم، ایران امروز از یک موقعیتی برخوردار است که اطرافش را خشونت و ناآرامی فراگرفته و اگر خدای‌ناکرده دولتی در ایران سرکار بیاید نخواهد به برجام ادامه دهد مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار ایران باشد.

این فعال سیاسی ادامه داد: عقلانیتی که ما در سیاست خارجی دولت روحانی دیدیم و تعامل سازنده با جهان باید ادامه پیدا کند چون در سایه فعالیت‌های دولت تدبیر و امید، جمهوری اسلامی به‌عنوان نماد اعتدال و عقلانیت شناخته‌شده و نباید به تجربیات تلخ گذشته برگردیم.

منصوری ادامه داد: چرخ توسعه در دولت روحانی به چرخش درآمد و رشد اقتصادی کاملاً مشهود است و ثبات لازم در بازار به وجود آمد و دولت روحانی در عمل نشان داده که معتقد به گردش اطلاعات آزاد به‌عنوان مهم‌ترین عامل در مبارزه با رانت‌خواری است و جایگاه فضای مجازی و تأثیر آن را خوب می‌شناسد.

به گزارش ایسنا،وی با اشاره به اهمیت انتخابات شوراها تصریح کرد: باید به افرادی رأی داد که با جایگاه شوراها آشنایی داشته باشند تا گرفتار رانت نشوند و بتوانند اتاق شهرداری را شیشه‌ای کنند و افراد منتخب هم باید واجد یکی از تخصص‌های مرتبط با فعالیت‌های شورا باشند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین