کد خبر: ۴۴۱۸۸۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵

بیانیه جمنا: نامزد اصلی و فرعی نداریم؛ رئیسی و قالیباف هر دو نامزد اصلی هستند

جبهه مردمی نیروهای انقلاب با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: قالیباف و رئیسی یک هدف مشترک دارند و هر دو نامزد اصلی جبهه مردمی هستند. این جبهه به هیچ وجه نامزد اصلی و فرعی ویا پوششی ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :
در متن این بیانیه آمده است:

 "هو العزیز المتعال"
ان الله یدافع عن الذین آمنوا ان الله لایحب کل خوان کفور"
ملت شریف ایران

مستحضریدکه با معرفی آقایان حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی و دکتر محمد باقر قالیباف به عنوان نامزدهای جبهه مردمی، این دو عزیز در عرصه انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری حاضر شده و با تشکیل ستادهای خود در سراسر کشور، فعالیت انتخاباتی را آغاز کرده‌اند.

اکنون لازم است توجه مردم بزرگوار و علاقه‌مندان به صلاح و سعادت ملت ایران را به این نکته مهم جلب نماییم که دو نامزد معرفی شده جبهه مردمی هر دو از ظرفیت‌ها و سرمایه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی هستند که در مسوولیت‌های گذشته موفق عمل کرده و کارنامه ارزشمندی از خود به جای گذاشته‌اند.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب به صراحت اعلام می‌دارد که این جبهه به هیچ وجه نامزد اصلی و فرعی و یا پوششی ندارد و آقایان رئیسی و قالیباف هر دو نامزد اصلی این جبهه هستند. این دو عزیز در کمال اخوت و با مجاهدت و جدیت در صحنه رقابت انتخاباتی حضور یافته و برای جذب آرای گرایش‌ها و سلیقه‌های مختلفی که درمیان طبقات مختلف اجتماعی وجود دارد، تلاش خواهند نمود.

هر دو نامزد، قائل به وحدت به عنوان یک امر اهم برای مقابله با وضع موجود و نجات مردم و اقتصاد کشور هستند‌. رقیب مشترک این دو، ضعف و ناکارآمدی در اداره امور کشور و تنگناها و مشکلاتی است که به دلیل بی‌کفایتی دولت‌ها و غفلت از مردم و مطالبات به حق آنها، دامنگیر کشور شده است.

این دو نامزد ضمن آن‌که تداوم مدیریت اجرایی موجود را با تامین حقوق اساسی مردم ناسازگار می‌دانند، صلاحیت و توانایی پذیرش مسوولیت اداره قوه مجریه را دارا هستند و با برخورداری از صلاحیت‌های ذاتی در پایبندی به ارزش‌های انقلاب اسلامی، ولایتمداری، مردمداری و توانایی حل مشکلات کشور با تکیه به ظرفیت‌های درونی، نشاط  جوانی، کارآمدی و رویکردتحول دراداره امور، هر کدام که بتوانند اعتماد مردم را به دست آورده و سکان مدیریت اجرایی کشور را به دست گیرند، از نظر جبهه مردمی، واجد شرایط و آمادگی  برای اداره کشور می‌باشند.

رصد صحنه انتخابات نشان می‌دهد که دشمن خارجی با بکارگیری همه قوا و ظرفیت‌های خود به میدان آمده تا باایجاد تردید، اختلاف و یاس‌آفرینی در مردم  ودر درون نیروهای انقلاب، زمینه و بستر روی کارآمدن جریانی مرعوب‌، منفعل و غیر انقلابی را  مهیا نماید و راه برای حل مسائل مردم وپیشرفت کشور هموار نشود.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از همه نیروهای انقلابی‌، دلسوز و غیرتمندکه با درک درست از شرائط کشور و توجه عمیق به ضرورت‌های این مرحله از حیات انقلاب در این جبهه متحد و فراگیر گرد آمده و هدف واحدی را تعقیب می‌کنند، دعوت می نماید با تداوم وحدت و انسجام،  به عنوان تنها مسیر دستیابی به پیروزی و تغییر وضع موجود، همچنان منادی وحدت باشند و هرگونه تنش‌آفرینی و اختلاف ولو در پایین‌ترین سطوح و در دور افتاده‌ترین مناطق کشور که منجر به انشقاق و اختلاف در بدنه نیروهای انقلاب شود را بازی در زمین دشمن و ضربه به وحدت و انسجام جبهه  انقلاب قلمداد نمایند و با آن مقابله کنند و دشمن خارجی و عوامل و دنباله‌های داخلی آنان را در تحقق اهداف‌شان ناکام بگذارند.

"و کان حقا علینا نصر المومنین"

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ahmad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
0
0
چرا دروغ می گویند ؟ اقای قالیباف رای چهارم اورد در جمنا .
بهتر است بگوئیم جمنا تسلیم وضع موجود شده و به جای انتخاب به انتخابی که برایش شده تمکین نموده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
0
0
در حالی که جنا با آرای مجمع و اعضای خودش هم پایبند نیست چگونه برای مردم ایران می خواهد خط مشی ترسیم کند ؟ آقای قالیباف در جمنا چهارم شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
0
0
یعنی خودتون هم نمیدونین با خودتون چند چندین؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
0
0
فقط.روحانی
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین