کد خبر: ۴۴۲۰۳۴
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵

گاز به زاهدان رسیده است

‌مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان در جلسه انشعاب خط لوله گاز که در محل فرمانداری برگزار شد، گفت: طی پیگیری‌های انجام شده، گاز به زاهدان رسیده و در حال حاضر هم با تلاش‌های انجام شده، گاز در منطقه بلوار جمهوری وجود دارد و در زیباشهر نیز در مرحله تست نهایی است.
آفتاب‌‌نیوز :
طهرانی مقدم با بیان این مطلب ادامه داد: در حال حاضر در بلوار جمهوری حد فاصل خیابان شهید شریفی پناه تا بلوار دانشجو نصب انشعاب انجام می‌شود و هم اکنون نیز۱۵۰ انشعاب نصب شده ‌و مابقی نیز درحال انجام است.

وی از شهروندان خواست که به علامت آبی رنگی که در کنار درب ورودی منزل آنها درج می‌شود؛ دقت کنند زیرا این علامت ملاک لوله کشی داخلی ساختمان است و مجریان پس از مراجعه به منازل بر اساس آن اقدام می‌کنند.

مدیر عامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان گفت: شهروندان مناطق بلوار جمهوری و زیباشهر جهت دریافت فرم شماره ۱ به اداره گاز شهرستان، واقع در بلوار جانبازان،نبش ۲۰متری اداره شیلات مراجعه و سپس برای انتخاب مجری و درنهایت لوله کشی منازل به سازمان نظام مهندسی رجوع کنند.

طهرانی مقدم بیان کرد: در حال حاضر در بلوار جمهوری ۳۰مشترک گاز داریم و کار مابقی منازل نیز در حال انجام است.

وی افزود: پس از مناطق بلوار جمهوری و زیباشهر، برنامه‌ریزی برای اعطای حق انشعاب به خیابان امام خمینی(ره)،  بلوار انقلاب و شهرک مخابرات است.

این مقام مسئول خاطرنشان مرد: در حال حاضر علمک‌های گاز منطقه زیباشهر نصب شده است.

طهرانی ادامه داد: شهروندان در مراحل دریافت انشعاب دقت داشته باشند و حتما از سازمان نظام مهندسی استعلام مجریان ذیصلاح را  داشته باشند تا افراد غیر مسئول‌ وارد این چرخه نشوند و به آنها خسارت وارد نکنند.

وی درخصوص لوله کشی‌های قدیمی برخی از منازل نیز تاکید کرد: لوله کشی گاز قدیمی منازل مورد تایید نیست زیرا گاز مایع خورنده است و می‌تواند موجب زنگ زدگی لوله‌ها شود، لذا باید لوله کشی‌های قدیمی ساختمان‌ها مورد تایید سازمان نظام مهندسی قرار بگیرد.

وی گفت: مشکل دیگری که در لوله کشی منازل با آن مواجه هستیم، نداشتن یا غیر استاندارد بودن دودکش است، متاسفانه در برخی از منازل بلوار جمهوری با این مشکل مواجه شدیم و داشتن دودکش مجزا برای تمام وسایل گاز سوز یکی از اصول مهم در گاز کشی است.

طهرانی در پایان نیز به حق اشتراکی که باید توسط شهروندان پرداخت شود گفت: حق اشتراک برای هر خانواده ۲۳۰هزار تومان است و دریافت هر گونه وجه بیشتر غیرقانونی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین